Gå til innhold

Problemer med å lade Ipod Touch

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer en stund med å lade min Ipod Touch. Det virker som om den blir ladet opp, men så går den tom for batteri etter et par timer. Jeg har lest det jeg trenger og vite på Apple sin supportside, jeg har prøvd flere USB-utganger på PC-en, flere bærbare PC-er og flere former for lading (USB, vanlig el. kontakt og billader). Snakket med Apple sin support som skuffende nok ikke kunne hjelpe og hadde aldri hørt om problemet før. Jeg hadde også et visst inntrykk av at jeg kanskje hadde ødelagt denne selv og kjøpte dermed en ny, men samme problemet viser seg og være med denne, så ikke er det PC-en min, ikke er det Ipoden og ikke er det noen av laderne.

Er det noen som har hatt lignende problem og har det eventuelt løst seg? Den nyeste Ipoden er ikke mer enn 14 dager gammel og det har vært samme problem hele tiden. Jeg begynte nemlig og lure på om det kunne være hodetelefonene som dro strømmen så fort ut, for jeg har noen ganske spesielle, men de er også kjøpt hos Apple og da ville jeg trodd at de automatisk fungerer med Ipod'en. Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri hørt om problemet eller hørt om problemet, men du kan jo kanskje prøve å bytte høretelefoner bare for å teste?

Er problemet at du ikke klarer å lade eller at battariet forsvinner alt for fort?

Jeg prøvde å bytte høretelefoner en gang, men de jeg prøvde med var heller ikke de originale som fulgte med, for jeg synes ikke at lyden på de som følger med som standard ikke er så god, men jeg har kjøpt begge de jeg har prøvd med hos Apple. Derimot så skal jeg for sikkerhets skyld også ta og prøve med de originale, men det ville jo vært rart synes jeg om man ikke kan bruke andre enn disse på en Ipod Touch...

Problemet ligger ikke i å lade, men det virker som om at den enten ikke blir skikkelig ladet eller at batteriet forsvinner i løpet av kort tid. Det har ikke vært sånn hele tiden da, i starten var den helt grei. Så dette er et problem som har kommet i løpet av kort tid, har vel hatt det i ca. et par måneder nå, men har hatt Ipod Touch omtrent siden den ble lansert, mener det var i høst i fjor...

(Ser at jeg har skrevet at det har vært hele tiden i forrige innlegg, men den kunne sikkert misforstås, den gamle har vært fin altså i en lengre periode, mens den nye har vært sånn helt siden jeg fikk den).

Endret av armania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...