Gå til innhold

Er denne vifta noko bra?

Anbefalte innlegg

https://prisguiden.no/product.php?productId=48328

Skal ha meg nokre nye vifter, og lurer på om det er nokon som veit noko om denne vifta. Eg vil ha ei som kan holde varmen nede, men i tillegg vere relativt stille... Eg fann denne, men kan nesten ikkje skjønne at den er på berre 8dBA... Dersom det er nokon som veit noko om den, så berre skriv i veg. Dersom nokon har eit anna forslag er det også berre å skrive i veg :thumbup:

Eg tenkte vifta var ganske bra iom at den tar heile 81 CFM...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de viftene selv og er veldig fornøyd. De er stille men er ikke blant de som flytter mest luft.

Flyttar den IKKJE så mykje luft? Det står no at den kan flytte opp til 81 CFM, noko som er ganske bra. Men dette er vel med høgaste innstilling, altså meir støy...?

Lenke til kommentar

Ok. Eg rekna egentlig at det var noko i den duren, men eg kjøper dei likevel... ;) Vil helst unngå for mykje støy iom at dataen faktisk skal kunne stå på om natta...

Eg lurer forresten på noko anna også, så i staden for å lage ein ny tråd kan eg vel berre poste her:

Eg skal kjøpe viftestyring i samme slengen, og lurer rett og slett på om nokon har eit godt forslag. Helst ikkje så alt for dyr (kan vere opp til rundt 350-400kr) og med plass til minst 4 vifter.

Eg lette litt sjølv og fann denne. Eg trur no den er ganske grei, men lurer også på om det følger med ein sånn ledning der eg koblar til vifta (molex - 3 pin = molex) eller om eg må kjøpe dette separat. Nokon som veit?

Lenke til kommentar

Om temperatur-sensor følger med, følger selvfølgelig alle nødvendige kabler med:) Om du lurer på hvilke kabler som følger med, søk på google feks.

Finnes det kabler man kan kjøpe i tillegg til en viftestyring? Det har jeg aldri sett før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...