Breidablik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=48328 Skal ha meg nokre nye vifter, og lurer på om det er nokon som veit noko om denne vifta. Eg vil ha ei som kan holde varmen nede, men i tillegg vere relativt stille... Eg fann denne, men kan nesten ikkje skjønne at den er på berre 8dBA... Dersom det er nokon som veit noko om den, så berre skriv i veg. Dersom nokon har eit anna forslag er det også berre å skrive i veg Eg tenkte vifta var ganske bra iom at den tar heile 81 CFM... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ingen? Hehe, eg veit eg er utolmodig, men eg skulle gjerne hatt eit (eller fleire) svar i dag. Det er mulig eg skal bestille i morgon, så då hadde det vore greitt å vite det litt først Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noctua NF-S12-1200 er anbefalt av Silent PC Review. Den skal ha et støynivå på 25dB ved full hastighet. Det kommer ned på 8dB ved hjelp av Ultra-Low-Noise Adaptor (U.L.N.A.) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Noctua NF-S12-1200 er anbefalt av Silent PC Review.Den skal ha et støynivå på 25dB ved full hastighet. Det kommer ned på 8dB ved hjelp av Ultra-Low-Noise Adaptor (U.L.N.A.) Ja, det var jo den eg såg på. Eg trur nok eg går for den, eg. Takk for linken uansett Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har de viftene selv og er veldig fornøyd. De er stille men er ikke blant de som flytter mest luft. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ikkje for å stjele tråden, men kva slags vifte er best til cpu vifte? Helst under 25-27dba. Er den vifta trådstartar linka til ei god cpu vifte og? CPU-kjølar: Thermalright 120 extreme Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Har de viftene selv og er veldig fornøyd. De er stille men er ikke blant de som flytter mest luft. Flyttar den IKKJE så mykje luft? Det står no at den kan flytte opp til 81 CFM, noko som er ganske bra. Men dette er vel med høgaste innstilling, altså meir støy...? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Med et så lavt støynivå, og 81 CFM vil jeg tro at det er CFM som lyver. Denne vifta vil også flytte mere luft uten mottrykk. Altså at det ikke er noen form for hindring forran vifta. (viftegrill/kjøleribbe) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Ok. Eg rekna egentlig at det var noko i den duren, men eg kjøper dei likevel... Vil helst unngå for mykje støy iom at dataen faktisk skal kunne stå på om natta... Eg lurer forresten på noko anna også, så i staden for å lage ein ny tråd kan eg vel berre poste her: Eg skal kjøpe viftestyring i samme slengen, og lurer rett og slett på om nokon har eit godt forslag. Helst ikkje så alt for dyr (kan vere opp til rundt 350-400kr) og med plass til minst 4 vifter. Eg lette litt sjølv og fann denne. Eg trur no den er ganske grei, men lurer også på om det følger med ein sånn ledning der eg koblar til vifta (molex - 3 pin = molex) eller om eg må kjøpe dette separat. Nokon som veit? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Nokon som veit om det brukar å følge med slike ledningar på viftestyringar generelt? Veit ikkje om eg bør bestille det i tillegg... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Om temperatur-sensor følger med, følger selvfølgelig alle nødvendige kabler med:) Om du lurer på hvilke kabler som følger med, søk på google feks. Finnes det kabler man kan kjøpe i tillegg til en viftestyring? Det har jeg aldri sett før. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Nei men, hallo!!! Kva er det eg tenker med? Det er jo akkurat dei kablane eg IKKJE treng når eg har viftestyring... Jaja, takk for svar uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå