Alexander Schindler Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Få et raskt overblikk over ukens premierefilmer på kino. Les mer Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Ingen av disse som frister nevneverdig egentlig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 "The Hulk" _er_ bare enda en tolkning av den samme gamle historien, ikkesant? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Er det bare meg eller går det nesten bare søppel og middelmådigheter på kino om dagen? Det er lenge siden jeg har sett noe bra på kino nå. AtW Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Iniana Jones var jo rimelig bra! Også kommer det en rekke gode filmer. Jeg nevner Batman og Hancock! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Iniana Jones var jo rimelig bra! Også kommer det en rekke gode filmer. Jeg nevner Batman og Hancock! Synes Indy desverre var middelmådig (minus), iron man er den forrige filmen jeg så som jeg syntes var bedre enn middelmådig, og det er en stund siden... AtW Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Lenge siden jeg har sett noe skikkelig på kino. Forrige filmen jeg likte spesielt godt var vel "Mannen som elsket Yngve". Kan ikke komme på noe som er nærmere nåtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg