DisplayName123 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tenker jeg blir å finne på MGO etterhvert jeg også når idiotene på telenor får sendt meg routeren jeg har venta på i snart ei uke (hvordan "glemmer" man å sende noe sånt til kundene sine?). PSN: Nehk Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har et forslag om at noen lager an klan Noen som er intresert i å starte, å som er kommet til level 3 å har spilt over 20 timer? Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En norsk MGO-klan er vel et must, ja PSN: Kyllingmannen (Er veldig ny på PSN, så vet ikke helt hvordan dette med å invitere hverandre til å spille og greier fungerer. Er vel ikke like enkelt som på Xbox Live, etter hva jeg har forstått. Derfor må dere gjerne legge meg til og invitere meg eller hva det er som skal gjøres ) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 vennelisten rommer jo bare 50 stykk, så hadde jo vert kjekt med en klan der vi slipper å matte ha alle som venner. jeg har fylt opp min lissom Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har spilt det i stort sett hele dag. CQC, sovepistoler/snipere og sneaking mode som Snake er skikkelig gøy. Ellers er dette definisjonen på middelmådighet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har ikke begynt på MGO enda, skal runde singel player delen først, men legg meg gjerne til. PSN: Marius- Spilte en del MGO fra MGS3, og det var helt genialt, gleder meg ! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Syns MGO var på det beste, en blandet opplevelse. Spillet virket dårlig balansert, og slet veldig med dårlig tilkobling. Det virket helt tilfeldig hvor man traff, om man traff i det hele tatt - noe som fikk det til å føles veldig urettferdig. Det er ikke moro å plutselig falle om død, og ikke ane hvorfor, fordi du aldri så den andre personen. Har alltid vært skeptisk til såkalte "peer-to-peer" nettspill, altså uten en dedikert server, MGO faller absolutt under denne kategorien. Lenke til kommentar
pumazz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Har ikke kommet i lvl 3 enda, og har ikke spilt i 20 timer, men hvis du føler for det kan du godt legge meg til: Lotho Endret 18. juni 2008 av pumazz Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Syns MGO var på det beste, en blandet opplevelse. Spillet virket dårlig balansert, og slet veldig med dårlig tilkobling. Det virket helt tilfeldig hvor man traff, om man traff i det hele tatt - noe som fikk det til å føles veldig urettferdig. Det er ikke moro å plutselig falle om død, og ikke ane hvorfor, fordi du aldri så den andre personen. Har alltid vært skeptisk til såkalte "peer-to-peer" nettspill, altså uten en dedikert server, MGO faller absolutt under denne kategorien. Du har et godt poeng der 2 stykker går med P90 og sprayer plutselig får den ene et skudd mot hodet syntes også det krever får mange skudd med "sovepistolen" før folk sovner men ellers hadde det vel blitt litt får lett Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Synes faktisk det var utrolig gøy! Veldig frustrerende at folk meier meg ned med automatvåpen da jeg prøver å snike og gjøre CQC, men det må jeg bare leve med. Elske forresten boksen! Husker jeg hadde et par folk etter meg i går, jeg sprang rundt hjørne og hoppa inni boksen min -- begge løp rett forbi. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 jeg spiller det nok snart. Navnet er herr-anfsim Lenke til kommentar
Tyven Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har heller ikke prøvd meg på MGO enda. For hektet på singleplayer-delen, men kommer garrantert til å spille det online etter hvert. PSN ID: TheSkurk Add meg og kanskje vi sees! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Rundet singleplayerdelen i går.. Kan godt hende jeg blir å se på MGO.. Skal i allefall testes.. PSN ID står i signatur Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har ikke kommet i lvl 3 enda, og har ikke spilt i 20 timer, men hvis du føler for det kan du godt legge meg til: Lotho Man må vere level 3, å ha spilt over 20 timer får å starte en clan. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Har spilt det litt det nå, moro! Men skjønner ikke helt det level systemet, hvordan kommer man opp i level? Bare spiller? Og, de skillsene man velger kommer jo opp i game-screenen. Det står f.eks. Runner 0 Handgun 0 osv... Men når du har brukt det står det Runner 1 Handgun 1 Betyr det at du har gått opp i level på de skillsa? PSN: TTomas Ehmm. Konami Id-en enten "nervousguy" eller "caloriebomb" Hukser ikke hvilken jeg tok. Endret 20. juni 2008 av Tomas09 Lenke til kommentar
pumazz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har ikke kommet i lvl 3 enda, og har ikke spilt i 20 timer, men hvis du føler for det kan du godt legge meg til: Lotho Man må vere level 3, å ha spilt over 20 timer får å starte en clan. Naa har jeg spilt i over 25 timer, og er i level 4 eller 5... Saa det hadde vert kult aa lage en norsk klan Kom med forslag til navn! (kan bli litt kjedelig med "Vikings of the north"...) Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 PSN: nothgalic. blir kanskje å se i tiden fremover. Synest det burde kunne gå flere spillere på en server på MGO. Noen av bretta blir alt for store for så få spillere. Kan løpe rundt lenge før du i det hele tatt ser noen i visse tilfeller. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har faktisk begynt å bli lei av MGO nå. Team deathmatch er greit men ikke helt topp med kontroll. Team sneaking er ideelt det kuleste for meg, men jeg synes det er hemmet av ubalanserte spillmekanikker. Som at alle snikere blir synlige hvis én driter seg ut. Det er rett og slett altfor vanskelig å snike. Tror jeg sakte og sikkert legger MGS4 på hylla nå og putter inn GTA4 igjen, noen som vet om det er kult online ? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 "Snikende Nordmenn" PSN: Merius, konamiID: Merius87 (tror jeg) er atm på level 2 og nesten 3 timer spilt.. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Skal spille MGO når jeg er ferdig med singleplayer PSN: Shadowfaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå