kevinedomm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Heisann! Jeg bare lurer på; Hvor mange av dere har/har hatt avtale med foreldrene om å bli sponset bilsertifikatet når dere blir 18 OM dere holder dere unna tobakksvarer og alkohol til dere bli 18? Oppretter denne tråden siden jeg har et inntrykk av at mange har en sånn "ordning" med foreldrene. Selv er jeg 16 nå, og har ligget unna alt av tobakksvarer og alkohol hittil. (Har sef. prøvd, men bare en gang:)) Hvis tråden er feilpostet, kan en mod flytte den? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har dere en avtale med foreldrene angående billappen?Nei. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Viss jeg ikke starter å røyke så skal de spandere billappen på meg. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nei, det har jeg ikke hatt. Har startet å ta lappen akkurat nå selv, og det må jeg da betale for av egne penger. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde ikke, men veit det er endel som har det.. Men har fremdeles aldri smakt på hverken røyk eller snus. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde vel en slik avtale en gang i tiden, begynte å røyke, slutta og røyke.. endte opp med at jeg betalte alt selv. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en slik avtale ja, men bare for røyk og snus. Jeg hadde holdt meg unna det selv om jeg ikke hadde hatt avtalen gidder ikke bruker penger på noe så idiotisk som tobakk Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nei. Har ikke hatt en sånn avtale ... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde en slik avtale og kjenner mange som også hadde det.. Jeg klarte det jeg Har lappen nå.. Men det var hardt og foreldra mine ga litt etter med alkoholdelen når jeg fylte 17.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det har jeg ikke hatt nei. Skjønner ikke hvorfor man skal bli belønnet for og la være noe slikt før man har alderen, det er jo et pluss for den personen, så jeg vil si at man har allerede blitt belønnet om man ikke har begynt. Endret 12. juni 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har ingen, og tror ikke jeg får til en slik avtale. Det er bare noe foreldrene mine forventer av meg, at jeg ikke skal begynne med rusmidler. Så neppe noen belønning. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hadde ikke en slik avtale, men fikk lappen fordelt over 17- og 18årsdagen min Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De betaler for førerkortet. Hvis jeg får bot før jeg er 25 må jeg betale tilbake. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 De betaler for førerkortet. Hvis jeg får bot før jeg er 25 må jeg betale tilbake. Åssen skal de kunne vite at du har fått bot da? Jepp, er vel noe sånn her også, forventer at jeg ligger unna tobakk ihvertfall.. Ingen utfordring det akkurat. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Foreldrene mine legger sikkert ut ein del for lappen, men dei forventer sikkert at eg betaler det meste sjølv. Eg begynner på lappen etter ferien. *Gleder meg* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg får lappen, bil og leilighet om jeg lover å ikke ha sex før jeg gifter meg :------D Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg får lappen, bil og leilighet om jeg lover å ikke ha sex før jeg gifter meg :------D Seriøst?? Og hvordan skal de vite at du har hatt sex før den tid? :!: Endret 12. juni 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg får lappen, bil og leilighet om jeg lover å ikke ha sex før jeg gifter meg :------D Alvorlig? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Seriøst?? Og hvordan skal de vite at du har hatt sex før den tid? :!: Akkurat som om de får vite om jeg har røyka eller drukket noe før jeg fyller 18. De kan aldri være sikre. Og, nei. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, jeg får sponset lappen om jeg holder meg unna rusmidler, bortsett fra fornuftige mengder alkohol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå