olesigurd123 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal begynne å spille på beyond server , jeg har laget meg bruker på siden + en serveraccount.... men når jeg skal lime inn beyond.servergame.com i realmlist og trykke på lagre, kommer det kan ikke opprette filen, kontroller banen og filnavnet. jeg lurer på om det kan ha noe med vista og gjøre. Håper noen kan hjelpe meg med det eller at jeg bare kan få noen svar Takk. Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hm, lenge siden jeg gjorde de greiene der. Let's see.. Prøv å dra filen til skrivebordet, endre på den der, og så lempe den tilbake i World of Warcraft-mappen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kjør notepad som administrator og åpne realmist gjennom den, da virker det Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er vell ikke lov å prate om privat server her? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nei men dette er en tråd om hvordan man redigerer en tekstfil og har igrunn ikke noe direkte med privatserver og gjøre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er vell ikke lov å prate om privat server her? burn Dette er en tråd om hvordan man redigerer noe i wordpad. luls Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 nåja grå sone på det beste. Neida vi skal ikke rane butikken. Bare læren ham hvordan han skal gjøre det. Det alt koker ned til her er at dere hjelper olesigur til å gjøre noe som er ulovlig. litt vell spesefikt med for å være en "post for hvordan redigere noe i wordpad" heller lite å lære om wordpad redigereing i denne posten og for den del... Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er vell ikke lov å prate om privat server her? burn Dette er en tråd om hvordan man redigerer noe i wordpad. luls Mao. feilposta ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg