larbjov Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg kjøpte nylig skjermkortet "Sapphire Raedon 9700" fra Komplett. Installasjonen gikk smertefritt og det kriblet i fingrene mens jeg installerte Unreal Tournament 2003. Grafikken i UT2003 var fennomenal og kortet var virkelig et godt kjøp. Deretter instalerte jeg Neverwinter Nights og her begynte første problemet, toolsettet virket helt fint, men da jeg startet et nytt spill fryser spillet og jeg må restarte dataen. Antagelig så støtter ikke NWN dette skjermkortet. Har noen opplevd noe lignende? Hva kan jeg gjøre? Så til problem nr.2. Da jeg startet UT2003 senere på kvelden fikk jeg en feilmelding og spillet startet ikke. Reboota, samme problem. Så installerte jeg nyeste patch. Spillet virket igjen. Da jeg gikk ut av spillet og prøvde å gå inn i spillet igjen, samme problem som sist, feilmelding. Jeg har winXP så det er den berømte "Send error report" beskjeden som popper opp. UT2003 funka rett etter installasjonen, men ikke senere. MERKELIG! Prøvde å installere det i Win98, her fikk jeg feilmelding også Noen som har noen tips? Eller opplevd samme problem? Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har prøvd å oppdatere drivere, og dette løste ikke problemene. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kanskje om du sender e-mail til de som lager spillene? Gjorde det sjøl engang angående NWN, siden det låste seg ganske ofte, fikk et hjelpsomt svar en time senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå