BakerHansen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er meldinga jeg får når jeg prøvde å sette på GTAIV i dag. Andre spill fungerer utmerket. Har noen en idè på hva som er galt og hva jeg kan gjøre for få kjørt spillet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Uhh.. du har satt gta inni en xbox, og får beskjed om å sette det i en xbox..? Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde nøyaktig samme problemet. Det eneste spillet maskinen ikke ville lese, var GTA IV. Løsningen ble å sende boksen inn, og etter to ukers reparasjonstid, var problemet løst. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Trodde det var noen som hadde vært så lure å tro at det var bare å sette inn en brent kopi av ett spill jeg nå! heldigvis ikke! Men, kjedelig sak.. Kan nok virke som det er reparasjonsgrunnlag på det ja... Rart at det bare er GTA da riktignok.. kjenner ingen venner som har det også, så kan de prøve ditt, og du prøve dems? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå