gorpium Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hepps! Tok nylig noen bilder som jeg endelig har fått tid til å retusjere litt på. Er ganske fornøyd med effekten på begge bildene, samt bildene generelt sett - hva sier folket? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det siste hadde jo vært dobbelt så bra om hun faktisk hadde en skikkelig boble på gang Likte godt det øverste. Virkningsfull stemning. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Takk. Ja, det hadde vel det, men litt søtt når barn ikke forstår hvordan ting fungerer til tider. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 fine blider og effekter. men hva eksakt har du gjort med dem ? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Takk. Hovedsakelig Clarity og Saturation som er justert i Lightroom, men det er flere andre små spaker som kanskje har hjulpet litt også. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Liker det første godt. Det er et slikt bilde man kunne blåse opp i stor størrelse og ramme inn. S/H inntrykket med enkelte farger har du sluppet godt unna. Ideelt sett burde kanskje de to brune strå vært enten helt skarpe, eller enda mer uskarpe. Men det er jo hvis man skal være kritisk, og det er det ingen grunn til ... Flott bilde. Pussig nok har jeg drevet og tatt bilder av barn som blåser bobler i dag, jeg også. Tydeligvis den store bobleblåsedagen. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg liker veldig godt det andre bildet. Et stilig situasjonsbilde med bra redigeringsarbeid. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Endret innhold ettersom jeg bommet bittelitt Endret 13. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg syns bildet av barnet er ett bra barnebilde. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Liker det første godt. Det er et slikt bilde man kunne blåse opp i stor størrelse og ramme inn. S/H inntrykket med enkelte farger har du sluppet godt unna. Ideelt sett burde kanskje de to brune strå vært enten helt skarpe, eller enda mer uskarpe. Men det er jo hvis man skal være kritisk, og det er det ingen grunn til ... Flott bilde. Pussig nok har jeg drevet og tatt bilder av barn som blåser bobler i dag, jeg også. Tydeligvis den store bobleblåsedagen. Takk for kritikken. Skal vurdere å gjøre stråene lengre bak mer utydelige. Heh, må være den billigste leken det går an å kjøpe til barn - som de faktisk koser seg veldig med! jeg liker veldig godt det andre bildet. Et stilig situasjonsbilde med bra redigeringsarbeid. Takk for den. Jeg syns bildet av barnet er ett bra barnebilde. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå