Gå til innhold

BK: Prøver ny effekt på nye bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker det første godt. Det er et slikt bilde man kunne blåse opp i stor størrelse og ramme inn. S/H inntrykket med enkelte farger har du sluppet godt unna. Ideelt sett burde kanskje de to brune strå vært enten helt skarpe, eller enda mer uskarpe. Men det er jo hvis man skal være kritisk, og det er det ingen grunn til ... Flott bilde.

Pussig nok har jeg drevet og tatt bilder av barn som blåser bobler i dag, jeg også. Tydeligvis den store bobleblåsedagen.

Lenke til kommentar
Liker det første godt. Det er et slikt bilde man kunne blåse opp i stor størrelse og ramme inn. S/H inntrykket med enkelte farger har du sluppet godt unna. Ideelt sett burde kanskje de to brune strå vært enten helt skarpe, eller enda mer uskarpe. Men det er jo hvis man skal være kritisk, og det er det ingen grunn til ... Flott bilde.

Pussig nok har jeg drevet og tatt bilder av barn som blåser bobler i dag, jeg også. Tydeligvis den store bobleblåsedagen.

Takk for kritikken.

Skal vurdere å gjøre stråene lengre bak mer utydelige.

Heh, må være den billigste leken det går an å kjøpe til barn - som de faktisk koser seg veldig med!

jeg liker veldig godt det andre bildet. Et stilig situasjonsbilde med bra redigeringsarbeid.

Takk for den.

Jeg syns bildet av barnet er ett bra barnebilde.

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...