JKJK Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei. Kjører tv'n som sekundærmonitor på PC-en og skal just bestilt en gamepad så jeg kan sitte i lenestolen å spille på tv'en innimellom istedet for å sitte på kontorstolen ved pc-skjermen. Hvordan kan jeg forhåndsvelge at et program skal starte på sekundærskjerm istedet for primærskjerm. Finner ikke noe for dette i nvidia kontrollpanelet (siste drivere); men mener dette fantes før? Kan jo kjøre spillet i windowed mode, dra det over på andre skjermen, så sette fullscreen igjen, men er ikke alle spill som støtter windowed, og synes det er litt for tungvindt også. Tips? Må vite om dette går før jeg bestiller gamepad. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvis du ikke spiller windowed, må du velge hvilken skjerm som er primærskjermen, det er denne alle fullscreen apps vil dukke opp på. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er fullt klar over at apps vil dukke opp på primærskjermen som default. Jeg lurer på om det er noen måte å endre dette på. Som f.eks. at man kan sette at collin mcrae dirt skal komme over på sekundærskjermen? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 ingen som vet om dette er mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå