punk_chick Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hei, har et fransk dikt som jeg lurte på om noen kunne oversette til Norsk. Takk: Le chocolat est drôle le chocolat est amusement vous pouvez l'écarter sur votre corps que vous pouvez le lécher avec votre langue vous pouvez la mâcher, vous pouvez la boire vous pouvez l'avoir dans le bain le chocolat est drôle il me fait toujours le rire Le chocolat est drôle le chocolat est bon vous pouvez l'avoir pour votre déjeuner comme produit de remplacement pour la nourriture elle peut être orgasmique elle peut t'apporter le paradis vous pouvez se situer dans le lit et le rêve il chocolat fait beau. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 The sjokolade er sjokolade er morsomt moro du kan reise på kroppen din som du kan slikke ditt språk du kan tygge, du kan drikke det du kan komme i slag sjokolade er morsomt det gjør meg alltid The latter sjokolade er sjokolade er moro du kan ha din frokost som en erstatning for mat kan det være orgasmic det kan gi deg referanser du kan ligge i sengen og drømme det er fin sjokolade Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Oversettelsen ovenfor ser ut som om den er gjort i syrerus. Her kommer et litt mer seriøst forsøk: Sjokolade er moro, sjokolade er underholdning. Du kan spre den utover kroppen din og slikke den med tungen, du kan tygge den, du kan drikke den og ha den på badet. Sjokolade er moro og får meg alltid til å le. Sjokolade er moro, sjokolade er god, Du kan ha den til lunsj som erstatning for mat. Den kan være orgastisk og bringe deg paradiset. Du kan ligge til sengs og drømme om hvor deilig sjokolade er. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Oversettelsen ovenfor ser ut som om den er gjort i syrerus. Her kommer et litt mer seriøst forsøk: Sjokolade er moro, sjokolade er underholdning. Du kan spre den utover kroppen din og slikke den med tungen, du kan tygge den, du kan drikke den og ha den på badet. Sjokolade er moro og får meg alltid til å le. Sjokolade er moro, sjokolade er god, Du kan ha den til lunsj som erstatning for mat. Den kan være orgastisk og bringe deg paradiset. Du kan ligge til sengs og drømme om hvor deilig sjokolade er. Kun et innslag fra vår kjære Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå