Clappy Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei. Jeg trenger Evan Almigthy traileren, eller et utdrag fra filmen til min Muntlig eksamen imorgen. Problemet er at den må være i et format som kan avspilles i Windows Media Player siden den maskinen jeg skal bruke ikke har noe annet. Hadde VIRKELIG satt pris hvis noen kunne linke meg til en side hvor jeg kan laste ned traileren, eller eventuelt sende meg den: ) Håper på et raskt svar og på forhånd takk Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du kan laste ned en trailer av den rett fra YouTube.. Det eneste du trenger er et slags program, som du sikkert finner ved hjelp av google. Tast inn *YouTube dowload* eller noe lignende. Har ikke gjort dette selv, men har lest at det skal funke. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) RealPlayer har en funksjon er den kan laste ned alle video du ser på. Det popper opp et liten knapp ovenfor videoen du ser på. Ganske greit. Endret 12. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå