Gå til innhold

BK. Kona sitt første bilde :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun er klart inne på noe her. Jeg liker de repetitive linjene som forsvinner opp i høyre hjørne. Jeg liker også overflaten på vannet.

Hvorfor ikke lage sin egen profil?

Ja, fint bilde...og til PMnormal: godt forslag, hyggelig med litt flere hun-kjønn her inne også... :!:

RandiA

Lenke til kommentar

Nå vet du jeg er litt kritisk da, greiere å bare ta tak i småting fra start av, så lærer hun det med en gang. Verre å si det senere når hun er vant med slike små "skavanker."

Man kan ikke lære en gammel hund nye triks...

Samme som seniorene her inne som mener clone stamp er djevelensverk, og at ting skal få være slik de er... Sorry guys, it has come to stay... (Ja vet, dårlig engelsk, care, eksamen snart, natt snart, DDE nå! )

Lenke til kommentar
Skreppa faktisk... :)

Det er slike uttrykk som røper at man er en senior ...

Jeg kan være enig i at den oransje refleksjon er litt irriterende; men jeg er ikke sikker på om jeg ville sett noe mer.

Uansett klart godkjent debut på Akam. Det er bare å lage egen profil, og la de komme :thumbup:

Tom

Lenke til kommentar
Sikkert dumt spørsmål, men hvordan ser man Exif på bildene som blir lagt ut?

Synes ikke det var dumt jeg...har ikke mulighet til å se det jeg om det ikke står under. (Eller jeg laster ned bildet og finner det ut slik :yes: ) Men det hadde vært greit å vite om det er annen lettvint måte.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...