chris300 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Legger ut dette bilde for min kone. Det er hennes føste bilde på nett, men hun ønsker tilbakemeldinger på det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hun er klart inne på noe her. Jeg liker de repetitive linjene som forsvinner opp i høyre hjørne. Jeg liker også overflaten på vannet. Hvorfor ikke lage sin egen profil? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hun er klart inne på noe her. Jeg liker de repetitive linjene som forsvinner opp i høyre hjørne. Jeg liker også overflaten på vannet.Hvorfor ikke lage sin egen profil? Ja, fint bilde...og til PMnormal: godt forslag, hyggelig med litt flere hun-kjønn her inne også... :!: RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 tusen takk for hyggelige kommentarer, å så får tiden vise om det blir egen profil.. mvh Hilde Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er en oransje refleksjon i vannet som ikke passer inn, og komposisjonen blir litt trang. Vil gjerne se mer til høyre og i topp. En gråkonvertering og kontrastjustering tror jeg også kan gjøre noe, trnger ikke kjøre selektivt, bare en liten økning. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 DEn oransje greia irriterer meg også, men slike småting tenkte jeg å se mellom fingrene på. Jeg synes i alle fall skreppa tenker i riktig retning. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå vet du jeg er litt kritisk da, greiere å bare ta tak i småting fra start av, så lærer hun det med en gang. Verre å si det senere når hun er vant med slike små "skavanker." Man kan ikke lære en gammel hund nye triks... Samme som seniorene her inne som mener clone stamp er djevelensverk, og at ting skal få være slik de er... Sorry guys, it has come to stay... (Ja vet, dårlig engelsk, care, eksamen snart, natt snart, DDE nå! ) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg er vel en senior, og har vært kjent for å bruke clone stamp tool til mye rart. Jeg har jo til og med fjernet en hel etasje i et kirketårn en gang får å få det til å se mer passende ut i bildet, ha ha ha Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Skreppa faktisk... Ska si det til henne når hun kommer heim idag.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Skreppa faktisk... Det er slike uttrykk som røper at man er en senior ... Jeg kan være enig i at den oransje refleksjon er litt irriterende; men jeg er ikke sikker på om jeg ville sett noe mer. Uansett klart godkjent debut på Akam. Det er bare å lage egen profil, og la de komme Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Var det jeg også mente, men hun var ikke like sikker så vi får bare se... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du lager en for henne PMNormal: Bruker du Clone Stamp er du ikke gammel nok. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du lager en for henne PMNormal: Bruker du Clone Stamp er du ikke gammel nok. Old soul, young at heart. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Blir liksom ikke rett det heller... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Retusjering og fjerning av detaljer er en tradisjon fra Moskvaprosessene jeg syns vi bør holde høyt og ærerikt. - Bildet liker jeg. Veldig fin komposisjon, og bra bruk av lukketiden. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fint bilde med fin dybde og repeterende linjer. Likte tonene i vannet, selv om den oransje flekken trekker noe ned. Ville ha croppet slik at bjelken øverst i bildet ikke ble med. Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan ser man Exif på bildene som blir lagt ut? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan ser man Exif på bildene som blir lagt ut? Synes ikke det var dumt jeg...har ikke mulighet til å se det jeg om det ikke står under. (Eller jeg laster ned bildet og finner det ut slik ) Men det hadde vært greit å vite om det er annen lettvint måte. RandiA Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Likte bildet godt. Fin effekt på nærmest rolig vann med lang lukkertid. Er det sigmaen eller nikonen? blender og lukker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå