Gå til innhold

Kulturo: The Incredible Hulk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se at filmen fortsetter å få positive anmeldelser. Litt merkelig å trekke inn Sin City. Filmen er for ordens skyld like mye en adapsjon av tv-serien som gikk for noen tiår siden, som den er en adapsjon av diverse deler av Hulk sin tegneserieverden.

Filmer som Sin City er langt "enklere" å lage en adapsjon av da det er et fåtall blader man har som inspirasjon. Karakterer som Hulk har blitt vist i uttallige varianter opp gjennom tiår, så man bør ikke sette filmer som Sin City som sammenligningsgrunnlag.

Jeg håper filmen kan gi meg mer enn kun action på slutten, da de har lovet fokus på karakterer. Karakterene kan ikke drukne i støyen av all action, er blitt gjentatt til det uendelige og er hva som alltid skiller de gode Marvel-filmene fra de dårlige. Så her forventer jeg litt mer enn kun popcorn-action. Men utifra endel anmeldelser så er det god fokus på dette også, selv om filmen ble trimmet og et par av de beste scenene (fra manus) er fjernet. Men de kommer på DVD'en :)

Lenke til kommentar

Så den istad, på kino. Likte filmen rimelig godt, men til tider så var det litt at man måtte lene hodet sitt på noe, spenningen forsvant litt, selv om det var ting som skjedde.

På slutten så får man seg en hyggelig overaskelse though.

Vil gi filmen et hakk bedre enn anmeldelsen.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

Denne filmen leverer varene tre ganger bedre enn Indiana Jones IV og den har akkurat nok av alt til at det blir hesblesende gøyt å se på den. Den første Hulken-filmen kan også ta seg en bolle.

Det er utrolig rart at forskjellen på I.J. og Hulken er så stor - da Hulken kanskje er en av de mer gjennomførte action-filmene i år. Den fortjener 7.5/10 fra meg - og det er en god karakter hva angår sjanger fra meg. Iron Man var hakket kulere da...

Dessverre ruinerer Liv Tyler egenhendig kjærlighetskremeriet. Hurt er som vanlig enorm! Tenk hvor perfekt filmen hadde vært hvis hun brasilianeren fra fabrikken hadde vært damen til Hulken da... :love:

Endret av iMono
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Opprett ny...