Konsoll-Gamer Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Heisann:) Da jeg satt meg ned for å spille litt GTA 4 her om dagen skjedde det noe merkelig. Når jeg begynte å skyte med hagla datt kontrollen ut og den måtte reconnectes. Tenkte ikke så mye over det da og at det muligens bare var et enganstilfelle, ettersom det ikke hadde hendt tidligere. Men nå detter kontrollen ut hver gang jeg skyter med hagla og jeg har ikke peiling på årsaken. Kan noen hjelpe meg! Endret 12. juni 2008 av Konsoll-Gamer Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Tom for batteri? :!: EDIT: Litt sein der jah... Endret 12. juni 2008 av DSG Lenke til kommentar
Konsoll-Gamer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 har skjekket batteriene ja... helt fult Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hørtes rart ut. Blinker/snurrer lysene på kontrolleren? Lenke til kommentar
Konsoll-Gamer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, noen ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Om kontrolleren blinker under spilling, er batteriet (snart) tomt, så enkelt er det. Batteri-indikatoren som vises på Guide-menyen er ikke til å stole på, men blinkinga er et sikkert tegn. Endret 12. juni 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Konsoll-Gamer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 OK... men da er det sikkert det, men synes alikevel det er rart at det bare hender med hagla. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan ha noe med å gjøre at det er kraftig vibrering på hagla? Lenke til kommentar
Konsoll-Gamer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 ja, sikkert den kraftige vibereringa. Men takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå