detvarvondtdet Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei. Skulle akkurat starte opp maskinen min da følgende skjedde. Det virker som at den skal boote opp normalt en liten stund, men så er hele skjemen svart med en blå og lilla "boks" midt på skjermen. øverste del er lilla, der står det "out of range" og blinker. Under dette står det - HF:30 - 96khz VF:50-160 hz og nederst står 20.2 khz 62hz -dette blinker også. Jeg dytter og fikler litt med alle ledninger osv og prøver nervøst å starte opp maskina igjen. Da kom jeg i windows med beskjed om at windows gjennopprettet en alvorlig feil (eller noe i den duren) og lurer på om jeg vil sende en rapport til microsoft Den feilmeldingen var som følgende: C:WINDOWSMinidumpMini031103-01.dmp C:DOCUME~1endreLOKALE~1TempWER1.tmp.dir00sysdata.xml endre er da navnet på min maskin i nettverket. Maskinen er en p42.4ghz asus p4pe HK corsair pc2700 ram winxp home Og jeg hadde satt kjempe pris på om noen kunne kommet med noen tips om hva det kan være som er galt.. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det virker som at den skal boote opp normalt en liten stund, men så er hele skjemen svart med en blå og lilla "boks" midt på skjermen. øverste del er lilla, der står det "out of range" og blinker. Under dette står det - HF:30 - 96khz VF:50-160 hz og nederst står 20.2 khz 62hz -dette blinker også. Denne meldingen får du når oppdaterings hastigheten på skjermen din er satt feil. At du fikk en feilmelding etterpå du hadde restartet igjen kommer nok av at maskinen ikke likte å bli slått av under oppstart. Om du ikke kommer deg inn i Windows så prøv å kjøre i sikkert modus og sett ned oppdaterings hastigheten. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Ok. Takk for svaret. Jeg skjønner ikke helt hvordan oppdaterings frekvensen kan ha blitt forandret men. Den har stått på 75 hertz siden dag 1. det er nå ca 2 mnd siden. Kan det ha vært at noe ledninger var løse tror du? Skjermkortet er forøvrig sapphire r9700pro med catalyst 3.1 driver edit: driver er 03.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå