henky Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 vil denne pcn funke for meg om jeg bruker den til for det meste det samme? skal ha den med i militaeret. saa det blir vel mest aa se serier og filmer, surfing og litt spilling. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 jada, velg den med 1440x900 skjerm, så slipper du å nedskalere oppløsningen så mye ved spill. Lenke til kommentar
henky Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 om ti dager kommer et fint beloep inn paa kontoen saa da blir det bestilling. har noen erfaring med dell mot andre merker? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Dell XPS support er kukdårlig. Flere tusen kroner av det man betaler for dataen går til nettopp dette, og der er kun tilbakestående indere som sitter på andre siden av linja. Men ellers er det greit nok. Mange muligheter i forhold til mange andre merker. Er stort sett fornøyd med min Dell XPS 720, med unntak av support. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Kan noen si meg HVORFOR skrivebordsikoner forsvinner av og til og hvorfor ulike brukerkontoer forsvinner fra den NYE pc'en?? Er en Dell XPS 1530 med Vista Endret 13. juli 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Prøv å oppdatere vista med sp1 og slikt, restart explorer.exe og prøv igjen:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvor finner eg service pack 1? Edit: Fant den Endret 13. juli 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Bra, bra:) Hvis du kjører WinUpdate et par ganger, har du nok alt det nyeste:) Rapporter tilbake når du har fått testet det:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Hvor finner eg service pack 1? Edit: Fant den Fant den,men får ikke innstalert den...fant en standalone SP all languages,men den ble ikke innstallert skikkelig....må eg vente til WinUpdate finner SP1 eller? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tror det. Bare last ned, restart, last ned, restart osv så mye du må helt til det ikke er flere updates igjen. Da blir det muligens bedre. Du har ihvertfall det beste utgangspunktet for at det skal gå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Når eg er tilkoblet nettet via routeren som eg har hvorfor detter eg ut av nettet av og til?? Da står det "tilkoblet med begrenset tilgang" dette gjorde det ALDRI i Win XP. Er dette en Vista "bug" eller noe? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Og HVORFOR er det nå kommet en tyyyynn hvit strek over hele skjermen?? Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Regner med at den er vertikal? Isåfall, så har du vel kanskje løftet PC etter skjermen, eller så har du holdt litt hardt i øverste del av skjermen? Går på garanti uansett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Nei den er horisontal....Hm...jaja.. Har fått kontakt med en Dell fyr som skulle hjelpe til... Holder på med noe Dell hardware diagnosis nå...... Så får se om det kommer noen Error meldinger... Endret 23. juli 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bortsett fra at XPS-supporten som man betaler over 1000 kroner for er betjent av inkompetente indere som ikke engang veit halvparten om pc enn det jeg gjør, er det et godt kjøp. Lykke til:) Jojo. Høy oppløsning er så godt som synonymt med god skjerm. Du gjorde et godt valg:) EDIT: Jeg har 1680x1050 på min 20" widescreen, og jeg synes det blir passe stort. Om du vil ha ting større eller mindre er helt opp til deg:) Først og fremst har du noen dokumentasjon på at du betaler 1000kr for supporten??? Jeg vet at det jobber nordmenn på Dells business support så jeg regner med det også gjør det på sluttbruker supporten og ikke bare "Indere". Og hvorfor anbefaler du noen å kjøpe en 15,4" skjem med 1920x1200 oppløsning så sier du etterpå at du har en 20" som du kjører lavere oppløsning på som du syntes er ok. "Alle" vet at å kjøre noe annet en native oppløsning på LCD gjør bildet mindre bra. Er du klar over hvor mye mindre en 15,4" er i forhold til en 20"? "Merkelig nok" er det 22" skjermer som leveres med denne oppløsningen som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå