Gå til innhold

Litt problemer med ny laptop,ting forsvinner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dell XPS support er kukdårlig. Flere tusen kroner av det man betaler for dataen går til nettopp dette, og der er kun tilbakestående indere som sitter på andre siden av linja. Men ellers er det greit nok. Mange muligheter i forhold til mange andre merker. Er stort sett fornøyd med min Dell XPS 720, med unntak av support.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Bortsett fra at XPS-supporten som man betaler over 1000 kroner for er betjent av inkompetente indere som ikke engang veit halvparten om pc enn det jeg gjør, er det et godt kjøp. Lykke til:)

Jojo. Høy oppløsning er så godt som synonymt med god skjerm. Du gjorde et godt valg:)

EDIT: Jeg har 1680x1050 på min 20" widescreen, og jeg synes det blir passe stort. Om du vil ha ting større eller mindre er helt opp til deg:)

Først og fremst har du noen dokumentasjon på at du betaler 1000kr for supporten??? Jeg vet at det jobber nordmenn på Dells business support så jeg regner med det også gjør det på sluttbruker supporten og ikke bare "Indere". Og hvorfor anbefaler du noen å kjøpe en 15,4" skjem med 1920x1200 oppløsning så sier du etterpå at du har en 20" som du kjører lavere oppløsning på som du syntes er ok. "Alle" vet at å kjøre noe annet en native oppløsning på LCD gjør bildet mindre bra. Er du klar over hvor mye mindre en 15,4" er i forhold til en 20"? "Merkelig nok" er det 22" skjermer som leveres med denne oppløsningen som standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...