Nacky Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Om klanen: RiM(meg), 1nst1nct og Spl5sh startet opp en ny klan kalt Seventh Sentido for et par dager siden. Vi vil nå langt med denne klanen og søker derfor GODE medlemmer med GOD oppførsel. Rettere sagt, vi søker 4-6 flere medlemmer. Så fort vi får inn flere medlemmer, vil vi sette opp en fast femmer og antakelig begynne med fast trening + 1-2 cbmatcher i uken. Seventh Sentido: Seventh betyr syvende på engelsk (som de fleste vet ), Sentido betyr sans på spansk; derfor er navnet på klanen på godt norsk "Syvende Sans". Vi mener at det går en grense mellom casual smågamers og de som faktisk har det lille ekstra i et spill, og de har nemlig den syvende sans, gamerspirit. Hva vi tilbyr deg: -Deltagelse i ladders/cuper. -Godt humør og oppførsel. -Gode spillere. -Warserver. -TS server. -Hjemmeside (Denne siden er midlertidlig til vi har fått medlemmer/leid folk til å lage en bedre.) Hva vi krever av deg: -GOD oppførsel. -MINST(!) low+/med-(noe midt imellom, med godt potensiale til å bli gode) skilled. -Ikke fast aldersgrense, men vi dømmer folk etter oppførsel og mental alder. -Ingame IQ. -Sans for taktikk og lagspill. -Aktiv. -Har teamspeak, Xfire (ikke et must, men veldig kjekt) og registrert/registrerer seg på clanbase.com. -Møter opp til avtalt tid. Søknaden legges på forumet vårt. Lykke til! Mvh. Spl5sh og RiM (xfire: wbsatan og ncky1) Endret 21. juni 2008 av Ms#Noddy Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kan jo gjerne linke til hjemmesiden og forumet Lenke til kommentar
Runeklikk Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 jeg kan kanskje være litt interresert, men jeg er ikke den beste spilleren hvis du vil ha mer info om meg så skriv en melding til brukeren min her på gamer. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Beklager, bare copy/paste fra battle.no søknaden. Skal være fikset nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå