Gå til innhold

Bestemme egen msn adresse ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da tror jeg du må ha tilgang til å lage e-mail på websiden paulsen.no, eller så tror jeg jeg har sett en side der du kan kjøpe "custom" e-mail adresser.

hvordan kan jeg få tilgang til det på "paulsen.no" da? :D

Lenke til kommentar

Siden det ser ut som at dette domenet tilhører "Verdens Beste Harald Paulsen" som sier

Jeg er en 30 år gammel mann fra Oslo, med en lidenskap for informasjonsteknologi, og en interesse for hva som gjør at ting fungerer; Det være seg biler, datamaskiner eller jenter.

For øyeblikket jobber jeg med drift og utvikling hos en ISP i Oslo. Jeg begynte der i august 2006!

så kan det jo hende at han vil være positiv til en henvendelse om å få epostkonto på hans epostserver. Jeg ser ikke noen kontaktinfo på sidene hans, men det finnes noe her.

Men ikke kall en epostadresse for "MSN-adresse". Ikke kall et internettdomene for en "webside", og ikke kall en epostserver for en webserver. En del av formuleringene i denne tråden vil få en internettkyndig ISP-ansatt som Harald Paulsen til å i beste fall misforstå, i verre fall tro at den som spør er helt på jordet og i verste fall til å spy baklengs. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...