Joey444 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 startet maskinen og merket at skjermen var rød. Skjermen virket da helt fint i går. hmm. Noen som vet om det er billedrørene eller ka det e? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det kan være det, da skjermen består av tre rør, et rødt, et blått og grønt? det røde er visst det eneste som funker. Eller hvis du jobber som jager pilot så dra til legen straks, du lider av en "Red out" :wink: Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Testa å fikle litt med ledningen til skjermen? Har samme problemet på en gammel skjerm som har blitt flyttet på litt for mye. Skjermledningen har fått dårlig kontakt, og hvis ikke ledningen ligger akkurat rett så får jeg blått bilde. Hvis ikke er det nok en mulighet for et ødelagt billedrør. Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 det er ikke helt rødt, men det hvite er iallefall godt over til rødt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har hatt samme problem som Hedeon og det han sier er et meget godt forslag, ellers har noen av pinnene i kabelen blitt bøyd/knukket? Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Kan godt være det, men det hjelper visst ikke å bevege på ledningen akkurat. Skjermen funka helt fint i går og har ikkje rørt den engang før eg skrudde den på idag. men men. Bryteren var godt på den, så eg fikk en kamerat til å fikse den. kanskje han har løsna litt på ledningene. ikkje vett eg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 har ikke hørt om noe så ekstremt men en degauss kunne vært løsningen, evnt trekke ut alle kontakter og la den stå litt Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Skjermen har vert åpna? I tilfelle er det mulig at bildehodet har blitt foskjøvet litt, og da kan merkelige ting skje. Med tidligere nevnte skjerm fikk jeg plutselig hvite streker over skjermen, og da viste det seg at skummgummi puta som lå bak i dekselet hadde forskjøvet seg på en eller annen måte og dradd med seg bildehodet. Kanskje det er det som har skjedd? ADVARSEL!: Høyspenning Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Skjermen har vært åpna ja. Kan godt være at noe har kommet borti. Er klar over høyspenningen, men det var som sagt ikkje eg så fiksa den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå