chiefo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skal fjerne batteriet fra hovedkortet i ti-minutter, i håp om at den vil starte normalt igjen etterpå. Problemet er at jeg ikke vet hvor dette batteriet ligger i min HP pc.. hvis det er et klokkebatteri som er lite og rundt burde det ikke være vanskelig å se, eller? Hvor pleier de å ligge? Hvordan er de festet, og hvordan ser de ut? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Takk. Det var den jeg først trodde det var, men når jeg tenkte på batterier i klokker og gamle håndholdte spillmaskiner - så var de mye mindre. Takk! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Napp ut strømkabelen/strømkablene som går fra strømforsyningen til hovedkortet også, så holder det å ha batteriet ute i noen sekunder. Hvis du har god tid er det bare å nappe strømkabelen ut av veggen og vente i noen minutter. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Er fremdeles fastlåst i start-screenen til HP uten at jeg kan trykke meg videre.. VERDAMNT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå