SANDINHO Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Byr: Runar Berg Jarl Andre Storbæk Karim Essediri Espen Søgård Gudmunssen + Du kan velge to GULL til De er gull Mot Gudmunssen i Diamant Er Runar Berg i diamant?? Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 nei No deal Lenke til kommentar
sigmundber Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hei jeg byr thiago martins gull, Ole Christer Basma gull og Andreas Tegström gull mot aleksander ås diamant. Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 hei jeg byr thiago martins gull, Ole Christer Basma gull og Andreas Tegström gull mot aleksander ås diamant. Nei men Hva skal du ha for Martins Lenke til kommentar
kortether Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg byr Tommy Knarvik i gull, Thomas Sørum i gull og Eirik Berthuessen i vanlig mot tettey i gull! Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg byr Tommy Knarvik i gull, Thomas Sørum i gull og Eirik Berthuessen i vanlig mot tettey i gull! No deal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg