inzyr Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg trenger et program som viser passordet istedenfor stjerner (****) på hotmail jeg er ikke sikker men jeg tror det finnes noe sånt det jeg vil er å vise passordet mitt når jeg taster det eller å taste det og etterpå gjøre noe for å vise passordet dette kan gjerne gjøres i internet explorer eller i en hvilken som helst annen browser vet noen om et slikt program finnes? PS: dette skal ikke brukes for å få tak i noen andres passord, skal bare se mitt eget Lenke til kommentar
pbn Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det finnes drøssevis slike programmer; et flott sted å lete er NewOrder... NB! snuskete popups... Edit: tyrkleif Lenke til kommentar
neXon Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har ett program som heter "Password Revealer" dette fungere supert i win95/win98/ME ++ men ikke i XP og 2000 http://www.rekenwonder.com/revealer.htm Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 søk på showpass på neworder.box.sk velg "pick" og hold over stjerner.. fungerer som oftest ikke i iexplore dessverre.. verdt et forsøk likevel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå