chris300 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kom igjen, slakt i vei..! Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skulle likt å se en hel bil og ikke bare speilet. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Legg merke til hva som står i speilet... Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nam! Deilig bil! Steinstøtta ødela litt og tok for mye oppmerksomhet føler jeg. Men ellers så er det et skarpt bilde. Syns også du har truffet godt med vinkelen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Større blender for å blurre bakgrunnen hadde gjort seg. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Jepp, tenkte på det, men fikk det liksom ikke helt til den dagen der.... Lenke til kommentar
presjes Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 De to første bildene var stilige, men likte det siste best egentlig. Jeg tenkte litt rundt det siste bilde, og selvom den steinen ødelegger og det er masse folk der, så fikk jeg en tanke rundt dette bilde: Det er masse folk der, men ingen ser spesielt interessert i akkurat denne bilen du har tatt bilde av, og det gjør det litt stilig syns jeg. Litt ro og fred over en fantastisk bil som folk ikke helt skjønner. For egentlig er jo dette et råskinn av en bil som absolutt ikke framstiller ro og fred til vanlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bah. Når jeg leste tittelen trodde jeg jeg ville få se noen Corvetter fra slutten av 60-tallet. Når var dette treffet uansett, og har noen en tidsmaskin så jeg kan dra tilbake i tid til når det var og være der og sikle på bilene? Lenke til kommentar
presjes Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg syns det er sporty av trådstarter å skildre litt nyere corvetter, for de fleste tenker på gamle corvetter når det blir nevnt. De nye kan jo faktisk ta en normal sving Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men ingen biler etter 1976 er pene generelt? (Jeg skal slutte nå, bildene var flotte.) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Uten at jeg er noen verdensmester på corvetter var det liten tvil om at utvalget på torget den dagen var mangfoldig. nye og gamle corvetter i hopetall. Litt vanskelig å si hva slags motorer de hadde oppi, men vi får vel tro de fleste av dem var greit spekket med krefter ja... Legger ved et bilde av noen litt eldre modeller også, etter ønske. Treffet var forøvrig i helgen som var. Enjoy! PS! Har ingen anelse om bilene er gamle nok..! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg sikler, får gåsehud og halvt orgasme av den candy blue (det er candy blue, sant?) i midten Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Kanskje dette vil hjelpe deg å se fargen bedre... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke nødvendigvis, jeg har ikke peiling på farger. Men det ligner jo candy blue ... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Hehe, ja, da vet jeg like mye som deg.... den er nå hvertfall BLÅ!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Og det var en flott blåfarge. Har du fler bilder? ^^ Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Har sikkert etpar til, men ikke som blir lagt ut her dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå