Vinojan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 heisann! hvordan får jeg aktivert klikke lyden når jeg spiller inn på sonar 6 producer edtion,, lixom tempo klikken .. Lenke til kommentar
Snarf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 har du kjøpt Producer utgaven og så har du ikke lært deg å bruke metronomen engang? Dette lukter Warez lang vei... (men skitt au, gå inn på filmenyen og klikk deg til Project Options...) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 warez KAN være nice ac og til. hadde det ikke vært for torrents så hadde jeg ikke kjøpt reason og sonar ^^ hadde sikkert kjøpt noe annet, men er så glad for at jeg fant ut at reason og sonar er greia for meg Lenke til kommentar
Snarf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg brukte Cakewalk warez for ti år siden og i dag har vi Sonar PE 7, så jeg er med på den. Trikset er å ikke si det høyt Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 så lenge man kjøper det når man bruker det så er det greit syns jeg Lenke til kommentar
Snarf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja fra den dagen jeg begynnte å få penger for arbeidet mitt har jeg utelukkende brukt kjøpt programvare (2002.) Men så lenge det er til hjemmebruk og try before you buy, så ser jeg ikke problemet med litt warez. Til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå