anaconda Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei Fikk en jack black dusjsåpe 975 ml som jeg bestilte fra strawberrynet i dag. Var bare gris, da toppen er ødelagt og halvparten av innholdet har rent ut Må jeg bare ta den slik, eller tror dere det er mulig å sende den tilbake å få ny? Hvor mye koster det å sende den til hong kong? Firmaet besvarer ikke e-post lengre, så jeg gidder ikke kontakte de mer på e-post. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 får du ikke kontakt får du heller ikke gjort noe Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du skal ikke lide noe tap så det er eventuelt de som må dekke reurkostnader hvis de ønsker den i retur. Det er dog litt vanskelig å få til hvis du ikke oppnår kontakt med dem. Porto til Hong Kong fra Norge tror jeg er rimelig dyrt. I alle fall hvis du skal ha sporingsmuligheter. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Norske forbrukerlover vil nok ikke gjelde her, så jeg ville sendt bilde av flasken og informert om at du forventer at de sender en ny. Jeg ville ikke returnert flasken da det er meget liten sjanse for at denne noengang vil finne veien tilbake til deg igjen. Regner med at det er selve flasken som er verdt noe her, og ikke innholdet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Q. What happens if I'm not happy with the product I receive? A. Any problems with items you receive must be reported to us within 14 days of receipt. We guarantee money back refund without question if you are dissatisfied in any way. Items must be returned in the original condition in which they were received. Our site is aimed at customers who have already purchased and experienced the product, either its use in the case of skincare, or smell in terms of perfume, or color in terms of make up. If you have ordered the wrong product, then you can still return for a full refund but please note that the items must be unopened and unused. If there is any defect in the product on receipt then it may be returned to us for a refund at that time. Please contact our orders department at [email protected] before returning anything so we can inform you where to send and how to arrange the refund. Returned items will be refunded using the same method used to make payment for the order. Return postage will be reimbursed in case of damaged, defective or incorrectly sent items and will be credited using the same method used to pay for the order, or through store credit in special circumstances. Important note on returning fragrances: Please check your fragrance orders carefully, as fragrances can NOT be returned under any circumstances due to international aviation restrictions. Du kan ikke regne med å få svar med engang. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Det løste seg. Sendte de en mail med bilder. Fikk svar i dag om at de har tilbakebetalt Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det løste seg. Sendte de en mail med bilder. Fikk svar i dag om at de har tilbakebetalt Bra service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå