TheCatIsALie Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Leter etter filmer som hostel\saw. Finnes det flere? Gjerne også kule actionfilmer eller litt grøssefilmer. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ganske mye splatt i Dawn of the Dead. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Eli Roth har jo også regissert Cabin Fever. Jeg mener at den er langt bedre enn Hostel. Sjekk ut den! Jeg håper forresten at det er den orginale Dawn of the Dead du har sett, da den er langt bedre enn nyinnspillingen. Dersom du likte den, bør du også sjekke ut den andre filmene i Romeros zombie-serie - Night of the Living Dead, Day of the Dead, Land of the Dead og Diary of the Dead. Førstnevnte er min personlige favoritt av Romeros filmer. Endret 12. juni 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Sjekk ut Braindead og Bad Taste. Begge regissert av Peter Jackson, er ikke kjempe mange som vet om hans fortid som splatter-regissør. Støtter Cabin Fever og Romeros zombierekke som er tidligere nevnt her, gode filmer. Jeg vet ikke hvor fan du er av "unge mennesker på tur med bil, bil får problemer, unge mennesker i bil får problemer..."-filmer, men det finnes en del av dem. Wrong Turn, The Descent, The Texas Chainsaw Massacre-filmene, The Hills Have Eyes, Severance. Kommer ikke på flere i farten, men finnes en del slike filmer, gode og dårlige. Endret 17. juni 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 1: Rambo 4 2: Snikskytter 3: Ghost rider 4: xXx 2 5: 13th District 5 Kule actionfilmer! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Sjekk ut Braindead og Bad Taste.Begge regissert av Peter Jackson, er ikke kjempe mange som vet om hans fortid som splatter-regissør. Støtter Cabin Fever og Romeros zombierekke som er tidligere nevnt her, gode filmer. Jeg vet ikke hvor fan du er av "unge mennesker på tur med bil, bil får problemer, unge mennesker i bil får problemer..."-filmer, men det finnes en del av dem. Wrong Turn, The Descent, The Texas Chainsaw Massacre-filmene, The Hills Have Eyes, Severance. Kommer ikke på flere i farten, men finnes en del slike filmer, gode og dårlige. Kan kanskje også ta med Wolf Creek i den rekken.... og Rovdyr Endret 18. juni 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Boondock Saints er en obligatorisk film for de som kaller seg Action-Fans i mine øyne. Utenom det vil jeg anbefale The Thing (både orginal og ny-innspillingen), og Feed hvis du er ute etter litt "æsj". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå