Gå til innhold

Leter etter råe actionfilmer eller action\grøss


TheCatIsALie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eli Roth har jo også regissert Cabin Fever. Jeg mener at den er langt bedre enn Hostel.

Sjekk ut den!

 

Jeg håper forresten at det er den orginale Dawn of the Dead du har sett, da den er langt bedre enn nyinnspillingen. Dersom du likte den, bør du også sjekke ut den andre filmene i Romeros zombie-serie - Night of the Living Dead, Day of the Dead, Land of the Dead og Diary of the Dead. Førstnevnte er min personlige favoritt av Romeros filmer.

Endret av MrBrown
Lenke til kommentar

Sjekk ut Braindead og Bad Taste.

Begge regissert av Peter Jackson, er ikke kjempe mange som vet om hans fortid som splatter-regissør.

 

Støtter Cabin Fever og Romeros zombierekke som er tidligere nevnt her, gode filmer. :)

 

Jeg vet ikke hvor fan du er av "unge mennesker på tur med bil, bil får problemer, unge mennesker i bil får problemer..."-filmer, men det finnes en del av dem.

Wrong Turn, The Descent, The Texas Chainsaw Massacre-filmene, The Hills Have Eyes, Severance. Kommer ikke på flere i farten, men finnes en del slike filmer, gode og dårlige.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar
Sjekk ut Braindead og Bad Taste.

Begge regissert av Peter Jackson, er ikke kjempe mange som vet om hans fortid som splatter-regissør.

 

Støtter Cabin Fever og Romeros zombierekke som er tidligere nevnt her, gode filmer. :)

 

Jeg vet ikke hvor fan du er av "unge mennesker på tur med bil, bil får problemer, unge mennesker i bil får problemer..."-filmer, men det finnes en del av dem.

Wrong Turn, The Descent, The Texas Chainsaw Massacre-filmene, The Hills Have Eyes, Severance. Kommer ikke på flere i farten, men finnes en del slike filmer, gode og dårlige.

 

Kan kanskje også ta med Wolf Creek i den rekken.... og Rovdyr :roll:

Endret av MrBrown
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...