Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 I'm gonna be there! Gleder meg som en liten unge! 1 Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Gleder meg som en gris jeg å! Aldri vært på NW før så er litt spent (: Blir det mulig å få tak i billetter ved inngangen, eller er eneste mulighet nå internett? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 I fjor fikk man fint kjøpt billetter ved inngangen. Og billettene til Queens of the stone age er ikke utsolgt, så jeg antar at man kan gjøre det i år også. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da satser vi på at det går bra også i år (: Krysser fingrer og tær for at vi styrer unna regnet i morra kveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er nok noen som går langs køen og prøver å selge noen billetter i år også ^^ Og la oss be til værgudene om fin-fint vær i morgen, ingenting er verre enn å plaske rundt i gjørmedammer på festivaler 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det var på fredag 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det var på fredag Var konserten bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det var på fredag Var konserten bra? Konge! 5/6 + Jeg digger bandet, og de vertet opp med ett dusin knallgode sanger ! - De ga seg etter en time, hadde helst sett at de holdt koken litt lenger, men,men. 1 Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Could've been better? Virka ikke helt i toppform der de snubla rundt på scenen, men alt i alt vel verdt turen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå