RestInPieces Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har fått meg taisol heatpipe kjøler på 2500`en, men desverre så er jeg oppe i 50 grader i bios(selv om jeg har brukt artic silver 3). Har derfor tenkt å sette ned spenninga litt for å få senka tempen litt, så derfor lurer jeg på om det er noen som vet hva standard Vcore er på 2500, og om prosessoren kan bli ødelagt av å ha for lav spenning. PS: Tar gjerne imot forslag for å få vekk varme på andre måter også Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvilken bios versjon har du ? Vet at mange "gamle" bioser leser svært høye temperaturer. Lenke til kommentar
RestInPieces Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har versjon 3.20 i phoenix award serien. den nyeste versjonen er 3.30 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 50 grader går nå fint. Så lenge temperaturen er under 80 grader (ja, 80) og den er stabil så er det ikke så nøye med så lenge du ikke overklokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå