Efreet Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Leitar etter nokre sangar der hovudinstrumentet er piano (akkompagnert av andre eller solo). Har du nokre favoritt pianosangar? f.eks. Phil Collins - Everyday Genesis - Play the game tonight Scorpions - A Moment in a million years vennligs gi meg dykkar sangar! skal laga meg ein piano-cd. :=) Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 har den, den er digg Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Eminem - Mockingbird Eminem - Loose yourself Eminem - The way i am And the list goes on Endret 12. juni 2008 av Dryper Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Vanessa Carlton - A Thousand Miles TuPac og Elton John - Ghetto Gospel Super Mario Theme Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Elton John - Tiny Dancer Nydelig sang, minner meg om Almost Famous... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Blir feil å kalle det piano lead, men outro på Tunnel of Love (Dire Straits) er gåsehud! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er ikke helt sikker på om dette er det du er ute etter men du kan jo prøve mye av Jerry Lee Lewis. Han er en gud på pianoet. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Muse - Sunburn Radiohead - Fog (Again) Lenke til kommentar
Opeth666 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Opeth - Patterns In The Ivy Porcupine Tree - Synesthesia Porcupine Tree - Piano Lessons Porcupine Tree - Pure Narcotic Porcupine Tree - Lazarus Porcupine Tree - Sentimental Genesis - Firth of fifth Supertramp - Goodbye Stranger Supertramp - Breakfast in America Supertramp - Oh Darling Supertramp - Lord Is It Mine Det meste av Supertramp egentlig.... Pagan's Mind - In Brillian White Light Black Sabbath - It's Allright Aunt Mary - Come In Arena - Never Ending Night Dream Theater - Another Day Dream Theater - Space Dye Vest Yes - Awaken Yes - Cans And Brahms Porcupine Tree - How Is Your Life Today? King Crimson - Cat Food Genesis - Time Table Blackfield - Epidemic Queen - Save Me Queen - Good Old Fashioned Lover Boy David Bowie - Aladdin Sane David Bowie - Life On Mars? David Bowie - Oh! You pretty things For å nevne noe.... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Muse - Starlight. Blir kanskje litt bort fra det du leter etter, men. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 R.E.M. - Nightswimming. Herlig sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå