slemKaffe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Mitt gamle 2.1 anlegg er ødelagt og jeg er på jakt etter ett nytt. Anlegget skal kun brukes til musikk, jeg ønsker at det skal takle jazz, progrock, postrock, electronika, folk, klassisk og støy. Kilden til anlegget er en gammel laptop med en integrert SigmaTel 9750 brikke, med en vanlig mini-jack utgang. Superdrøy bass er ikke det jeg er på jakt etter, jeg vil heller ha klar lyd. Har sett litt på Harman/Kardon SoundSticks II men jeg liker ikke at den ikke har noen av-knapp, samt at bass og volumjusteringen er på forskjellige steder. Dessuten har jeg lest en del anmeldelser som hevder at anlegget har en dårlig levetid. Har dere noen tips til egnede anlegg? Endret 12. juni 2008 av slemKaffe Lenke til kommentar
slemKaffe Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Er det noen her som kjenner til Jamo i300? Er de verdt den stive prisen? De virker i hvertfall mye mer solide enn de Harman/Kardon høytalerene jeg har sett på. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Blue Sky Exo. Koster drøye 3000 hos Belco.no Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg har Harman/Kardon SoundSticks II og de funker glimrende! Har hatt de i to år nå. og trykker du på +/- volumknappene samtidig mute'er du høytalerene. EDIT: Skrivefeil Endret 4. desember 2008 av Natrium Lenke til kommentar
MR- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordan er dette anlegget? http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=136731&model= Og hvordan er det i forhold til f.eks Lofitech Z-2300? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå