Gå til innhold

Trenger inspirasjon for et vanskelig oppdrag

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og skal prøve å designe en minimalistisk, eksklusiv webside for et bygg og entrepenør-selskap. Problemet er bare at logoen de allerede har består av diger, vertikalt avlang O (i antikva) med navnet på firmaet og teksten "bygg og håndverk" under.

Logoen er altså høyere enn den er bred. Og det skaper problemer for meg ettersom jeg aldri har prøvd å designe en minimalistisk webside med sånn type logo.

Jeg trenger sårt inspirasjon før jeg går fra vettet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men det er liksom ikke en layout jeg så for meg!

Planen var å ha logo til venstre, meny til høyre og under der et bilde som illustrer hva firmaet driver med.

En skikkelig nøtt, men det ender vel med at jeg må gå bort ifra layouten jeg ønsket å bruke.

Layouten du skisserte Brød, er litt for gammeldags for min del. Litt bread and butter. Og det fungerer dårlig i minimalistisk stil. Men takk for forslaget!

Lenke til kommentar
Joda, men det er liksom ikke en layout jeg så for meg!

Planen var å ha logo til venstre, meny til høyre og under der et bilde som illustrer hva firmaet driver med.

En skikkelig nøtt, men det ender vel med at jeg må gå bort ifra layouten jeg ønsket å bruke.

Layouten du skisserte Brød, er litt for gammeldags for min del. Litt bread and butter. Og det fungerer dårlig i minimalistisk stil. Men takk for forslaget!

Det trenger jo ikke å være så firkantet da. :) Gjør du det skikkelig er en "vanlig" løsning ganske brukervennlig.

Lenke til kommentar

Mulig du bør prøve gjøre siden i litt "old-fashion-style". Benytt deg av litt slitte teksturer og farger og gi logoen et miljø den kan trives i. Tror du vil lykkes bedre med det enn hvitt og sort .-)

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...