Nüü Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan pris burde jeg ta for PS2 og 49 spill? Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) 400 for ps2en og kanskje 50kr per spill? P(x)= 400 + 50x elns.. Endret 12. juni 2008 av -GrAvYy Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Plukk ut de spillene du tror folk er interessert i, få som vil kjøpe 49 spill, har ikke bruk for det. Ta de nyeste og de beste ut, klassikere osv. Tipper du kan få en pris mellom 1000 og 1500 for PS2 med spill. Kommer ann på om det er Slim PS2 eller den gamle. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan pris burde jeg ta for PS2 og 49 spill? HVORDAN pris du skal ta? Jeg vil foreslå en pris basert på tall. Gjerne i valuta kroner, og muligens med noen øre også, hvis du virkelig vil være kjip. Når det så dreier seg om hvilken pris, så er det vanskelig å få en god pris på alt samlet. Det blir som regel en god pris for den som kjøper. Ofte er det best å selge spillene hver for seg, eller i små pakker. (ala race-pakke, action-pakke osv). Du bør i alle fall ha muligheter for å tjene inn mellom 2000 og 3000 kroner på det du har, gitt at spillene er generelt noe markedet vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå