Straydog Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Vil øke ytelsen på mitt Aopen GF4 Ti4200 128MB gfx-kort. Har hørt at Powerstrip er et brukbart program, men er det andre som kanskje er bedre og som gir bedre resultat? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har brukt GeForce Tweak utility for å slå på 256 Burst. Og Riva Tuner for AA og AF. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg hater rivatuner fordi jeg har hatt en del problemer med det. Det er derfor jeg har en link til programmet i sigen, hvis du går inn på download på den siden så er det også andre tweakere. Hvis du ønsker bedre kvalitet på bildene så sjekk omegacorner (får litt mindre fps om du bruker de driverne) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg hater rivatuner fordi jeg har hatt en del problemer med det. Det er derfor jeg har en link til programmet i sigen, hvis du går inn på download på den siden så er det også andre tweakere. Hvis du ønsker bedre kvalitet på bildene så sjekk omegacorner (får litt mindre fps om du bruker de driverne) Jeg liker GTU (GeForce tweak utility) best men ikke alle funksjonene funker og det prosjektet er avsluttet. RivaTuner er veldig rotete og ette min mening ikke særlig holdbart. Men det er det eneste jeg vet om som funker. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg liker GTU (GeForce tweak utility) best men ikke alle funksjonene funker og det prosjektet er avsluttet (...) Jeg trenger i tillegg et program som kan gi meg temperaturen til kortets GPU og minne, er dette mulig? Eller må grafikk-kortet/hovedkortet ha støtte for dette? Har forøvrig et Asus A7N8X Deluxe HK. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Finnes det overhodet? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Temp måler for GPU EKSISTERER ikke. Quadro FX kommer med slikt men de finnes ikke i GF4 serien. Den er kanskje å finne på GeForce FX. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 powerstrips bruker jeg på mitt geforce 4 ti4600. funker veldig bra Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 fikk mitt 4200 8x i dag.. bruker powerstrip på det selv.. rivatuner skjønte jeg null av hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå