Gå til innhold

Beste tweak-utility til GF4 ti4200?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater rivatuner fordi jeg har hatt en del problemer med det. Det er derfor jeg har en link til programmet i sigen, hvis du går inn på download på den siden så er det også andre tweakere. Hvis du ønsker bedre kvalitet på bildene så sjekk omegacorner (får litt mindre fps om du bruker de driverne)

Lenke til kommentar
Jeg hater rivatuner fordi jeg har hatt en del problemer med det. Det er derfor jeg har en link til programmet i sigen, hvis du går inn på download på den siden så er det også andre tweakere. Hvis du ønsker bedre kvalitet på bildene så sjekk omegacorner (får litt mindre fps om du bruker de driverne)

Jeg liker GTU (GeForce tweak utility) best men ikke alle funksjonene funker og det prosjektet er avsluttet.

RivaTuner er veldig rotete og ette min mening ikke særlig holdbart.

Men det er det eneste jeg vet om som funker.

Lenke til kommentar
Jeg liker GTU (GeForce tweak utility) best men ikke alle funksjonene funker og det prosjektet er avsluttet (...)

Jeg trenger i tillegg et program som kan gi meg temperaturen til kortets GPU og minne, er dette mulig? Eller må grafikk-kortet/hovedkortet ha støtte for dette? Har forøvrig et Asus A7N8X Deluxe HK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...