frostbitten Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Da har altså gametrailers anmeldt MGS4: Scores:Story: 8.7 Design: 9.0 Game play: 8.9 Presentation 9.8 Overall: 9.3 Quotes: 1. 'It’s sure to inspire just as much love, hate, discussion, and debate as any other game in the series.' 2. 'Crisp razor sharp details.' 3. A unique, multi-layered experience that, when all is said and done, is a worthy conclusion to an important series. In addition to coming through as a sequel, the game stands as a ringing endorsement for the technical capabilities of the PlayStation 3. Some elements of the game aren’t as progressive as its technology, but taken as whole it’s still one of the most remarkable games of this generation. (Num.3 Taken from Metacritic) Amount of spoilers: Minimal Hva faen? Disse ga Halo 3 9.5 i story. Nå gidder ikke jeg høre hele anmeldelsen, men jeg kan ikke tro at anmelderen har spilt de forrige spillene og/eller skjønner historien. Uansett, så er dette litt bak mål. Linky. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Let the flaming begin! Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hva om de likte Halo 3, bedre enn MGS4? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hehe, det er ikke meningen å starte noen flametråd, mala. Selvom jeg nå ser at det er eneste vei denne tråden kan ta. :!: Lenke til kommentar
shaker Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Spill som ikke er til Xbox 360 får automatisk litt trekk på GameTrailers Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Er noe som heter "for mye av det gode" også. Men tror folk som liker en god indept historie vil like spillet. Nå kan det være at de syns at det ble for mye historie kontra gameplay, eller noe sånt. Betyr ikke at historien ikke er bra nødvendigvis. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Halo 3 9.5 i story? Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 bare og gratulere det der az . umulig Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Bra score det, men med tanke på hva enkelte andre spill har fått synes jeg MGS4 er bedre enn 9.3. I hvertfall med tanke på at de fleste nettsider ga GTAIV 10/10. Da blir MGS4 mer 15/10 i min bok. Når jeg sier det mener jeg selvsagt at jeg ikke synes GTAIV var 10/10 og at MGS4 er bedre enn GTA4. Hvis noe spill fortjener 10/10, så er det MGS4. Nå har vi selvsagt forskjellige meninger, men dette var bare mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Storyen fikk vel trekk fordi den ikke var for innviklet for folk som ikke har spilt serien før, noe jeg vil tro den er, men spillet burde jo heller sees i sammenheng med de tre foregående spillene. Man ser f.eks ikke siste episode av en tv-serie og sier at historien er komplisert fordi man ikke har fått med seg de forrige hundre episodene. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 9,3 er bra score det, men at spillet får 8,7 i score, når Halo3 får 9,5 er overraskende.. Men noen som har spilt Halo3 kan vel forklare det for meg. jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre. Amerikanere vettu, liker ikke tunge historier som de ikke får inn med teskje Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Halo, historien er ikke noe du kan kalle bedre enn MGS. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 9,3 er bra score det, men at spillet får 8,7 i score, når Halo3 får 9,5 er overraskende.. Men noen som har spilt Halo3 kan vel forklare det for meg. jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre. Jeg har faktisk spilt en del halo 3, spillet kan godt ha en fantastisk multiplayer som når cod4 til knærne. Men 9,5 i story? Lukter $800 bribe bundle her Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Viktig å huske at anmeldelser ikke er objektive. Det en liker liker kanksje ikke en annen. Deal with it. Men skal innrømme at 9.5 til halo 3 var litt mer enn jeg ville gitt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre. Amerikanere vettu, liker ikke tunge historier som de ikke får inn med teskje Det er nok det man kaller spikeren på hode. For gjennomsnittsamerikaneren er det nok litt som dette. MGS = ??? complicated ??? Halo = Your this hero who saves the univers from bad aliens, using all these cool guns, pieew pieew...it's awsome. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) *wops, dobbelpost* Endret 12. juni 2008 av Bromlexl Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre. Amerikanere vettu, liker ikke tunge historier som de ikke får inn med teskje Det er nok det man kaller spikeren på hode. For gjennomsnittsamerikaneren er det nok litt som dette. MGS = ??? complicated ??? Halo = Your this hero who saves the univers from bad aliens, using all these cool guns, pieew pieew...it's awsome. Hehe, fikk meg en liten latter der ja! Halo 3 sin historie er ikke akkurat "breathtaking" eller noe, men egentlig helt grei til å være et skytespill! Endret 12. juni 2008 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Selvfølgelig har Halo en helt grei historie, men det burde ikke være pluss at den er lett å forstå for massene. MGS4 er det spillet som kanskje kan definere en tier, så kan resten av spillene rette seg etter det. Dersom man er den typen spiller som ikke bryr seg om historien får man bare velge å se bort i fra den delen av anmeldelsen, istedefor å trekke for at den "er for komplisert". Endret 12. juni 2008 av Heatsink Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hva pokker betyr ett tall anyway er jo bare to tall med desimaler imellom. Blåser lodrett i anmeldelser da det er jeg som kjenner meg selv og hva jeg liker å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå