Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gametrailer MGS4 review

Anbefalte innlegg

Da har altså gametrailers anmeldt MGS4:

Scores:

Story: 8.7

Design: 9.0

Game play: 8.9

Presentation 9.8

Overall: 9.3

Quotes:

1. 'It’s sure to inspire just as much love, hate, discussion, and debate as any other game in the series.'

2. 'Crisp razor sharp details.'

3. A unique, multi-layered experience that, when all is said and done, is a worthy conclusion to an important series. In addition to coming through as a sequel, the game stands as a ringing endorsement for the technical capabilities of the PlayStation 3. Some elements of the game aren’t as progressive as its technology, but taken as whole it’s still one of the most remarkable games of this generation.

(Num.3 Taken from Metacritic)

Amount of spoilers:

Minimal

Hva faen? Disse ga Halo 3 9.5 i story. Nå gidder ikke jeg høre hele anmeldelsen, men jeg kan ikke tro at anmelderen har spilt de forrige spillene og/eller skjønner historien. Uansett, så er dette litt bak mål. :)

Linky.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra score det, men med tanke på hva enkelte andre spill har fått synes jeg MGS4 er bedre enn 9.3. I hvertfall med tanke på at de fleste nettsider ga GTAIV 10/10. Da blir MGS4 mer 15/10 i min bok. Når jeg sier det mener jeg selvsagt at jeg ikke synes GTAIV var 10/10 og at MGS4 er bedre enn GTA4. Hvis noe spill fortjener 10/10, så er det MGS4. Nå har vi selvsagt forskjellige meninger, men dette var bare mitt synspunkt.

Lenke til kommentar

Storyen fikk vel trekk fordi den ikke var for innviklet for folk som ikke har spilt serien før, noe jeg vil tro den er, men spillet burde jo heller sees i sammenheng med de tre foregående spillene. Man ser f.eks ikke siste episode av en tv-serie og sier at historien er komplisert fordi man ikke har fått med seg de forrige hundre episodene.

Lenke til kommentar
9,3 er bra score det, men at spillet får 8,7 i score, når Halo3 får 9,5 er overraskende.. Men noen som har spilt Halo3 kan vel forklare det for meg. jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre.

Jeg har faktisk spilt en del halo 3, spillet kan godt ha en fantastisk multiplayer som når cod4 til knærne. Men 9,5 i story? Lukter $800 bribe bundle her :p

Lenke til kommentar
jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre.

Amerikanere vettu, liker ikke tunge historier som de ikke får inn med teskje ;)

Det er nok det man kaller spikeren på hode.

For gjennomsnittsamerikaneren er det nok litt som dette.

MGS = ??? complicated ???

Halo = Your this hero who saves the univers from bad aliens, using all these cool guns, pieew pieew...it's awsome.

Lenke til kommentar
jaja, jeg vet. kanskje de liker historien i halo 3 bedre.

Amerikanere vettu, liker ikke tunge historier som de ikke får inn med teskje ;)

Det er nok det man kaller spikeren på hode.

For gjennomsnittsamerikaneren er det nok litt som dette.

MGS = ??? complicated ???

Halo = Your this hero who saves the univers from bad aliens, using all these cool guns, pieew pieew...it's awsome.

Hehe, fikk meg en liten latter der ja! Halo 3 sin historie er ikke akkurat "breathtaking" eller noe, men egentlig helt grei til å være et skytespill!

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar

Selvfølgelig har Halo en helt grei historie, men det burde ikke være pluss at den er lett å forstå for massene. MGS4 er det spillet som kanskje kan definere en tier, så kan resten av spillene rette seg etter det. Dersom man er den typen spiller som ikke bryr seg om historien får man bare velge å se bort i fra den delen av anmeldelsen, istedefor å trekke for at den "er for komplisert".

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...