Zeelot Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei! Jeg har sykt mange maur i huset som lusker rundt, ser at de går under gølvet på badet av og til. De lusker rundt over alt. Jævelig ekkelt, + at det ikke er noe populært når damer kommer på besøk. Leier forresten i en kjeller. Er det noe jeg kan klage til huseier for? Hvordan kan jeg få vekk de jævla maurene? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Er du sånn som meg som lar mat og drikke stå en stund? Nei, men ... Står i hvert fall litt her. Endret 12. juni 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 okei. Er nok litt care. Skal bare bo her i 2 måneder til. Og som det sto i artiklen så kommer de om våren. Kanskje de pigger av snart Lenke til kommentar
hallojs Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei! Bruker posten din til et spørsmål i samme kategori jeg... Vi har en del maur i huset som kom for noen uker siden. Vi hadde samme problem i fjor, og da la vi maurgift (i pulverform på blå boks kjøpt på felleskjøpet) rundt hele huset og på plasser der vi fant mye maur inne. Utpå høsten fant vi ikke flere maur, og vi tenkte at vi hadde løst problemet, men det fant vi nettopp ut at vi ikke hadde. Er det noen som vet hvilken type maur det er snakk om, og hvordan man bekjemper den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå