mg_martin Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Stemte på Fredrikstad jeg.. kan være hyggelig mot nye folk på forumet. velkommen magnus. sorry at mange her ikke er voksne her til å hjelpe deg. lykke til med avstemmingen. xthal skrev:hva mener du med "ikke voksne" ? jeg synes sporingsgruppa sitt prosjekt var det mest givende av de inne på siden der SnowDOG_ skrev:Ja eg stemte på de fordi eg liker ulver og vil ikke at de skal bli drept av de fordømte bøndene. Selvom man er bonde må man ikke nødvendigvis hate ulv til døden!!!!!!!!!!! http://www.ulv.no Hva synes du om den siden du? OK...jeg fikk ikke til å få sitatene inne i hverandre. :oops: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Selvom man er bonde må man ikke nødvendigvis hate ulv til døden!!!!!!!!!!! Nei beklager eg mente bare 99% av saue bønder Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 du ligger håpløst til Magnus321... du mangler godt over 150 stemmer for å havne på 3. plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå