Habitats Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Dette er bra. Som KnewtFan sa, så blir det ikke lenger like dyrt å laste ned hw.no. Har tele2 abonnement. Kommer nok til å holde meg til mobil.tek.no, den holder liksom styr på alt:) lurer dere på om linker funker er det ikke verre enn å skrive dem inn i nettleseren på PC-en. Lenke til kommentar
tdzark Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men hallo, sett opp m.hw.no slik at det virker for mobil.hardware.no da! Hvem gidder vel skrive en så lang URL fra mobil? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Endelig kan jeg surfe hardware uten at Iphonen klikker! Godt jobba Hva galt har du gjort med din iPhone da? Jeg har ingen problem med å lese fullversjonen av hw.no med min iPhone, klikke meg inn på forumet, logge meg inn og skrive dette innlegget... (ja, dette skriver jeg på en iPhone) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Min klikker etter jeg har skrevet 8-10 innlegg. Da bare avslutter den nettleseren Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Takker for alle innspill - forslag er notert! Nå er også mobil.tek.no offisielt oppe og kjøre - test gjerne ut! http://www.tek.no/artikler/naa_faar_du_tek...len/52933?pid=1 Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tre saker representert med bilde var da litt lite? Kan være greit hvis man sjekker hver dag, men jeg kunne godt tenkt meg de siste 30-40 artiklene, med bilde. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Da blir det litt billigere for de som bruker edge eller 3g, og ikke har maxpris=) Dessuten så kan du jo bruke den ordentlige siden om du vil ha bilder. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvorbor blir ikke spørsmålet om "m." i stedet for "mobil." besvart? Det kan vel ikke være vanskelig å sette opp forward på "m." (og kanskje "mob."/"wap." også)? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 er slikt en har bokmerker til Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Funka veldig greit , siden "orginal" sida tar lang tid å loade på pdaen min.. Lenke til kommentar
benlen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvorbor blir ikke spørsmålet om "m." i stedet for "mobil." besvart? Det kan vel ikke være vanskelig å sette opp forward på "m." (og kanskje "mob."/"wap." også)? Dette er et must!!! Satt på toget i går og prøvde m. wap. og mob. før jeg tilslutt mobil.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sukk - nå trodde jeg at m./w.-snarveiene var på plass, men den gang ei. Hvorfor svarer ikke noen i HW-nettverket på hvorfor noe så enkelt og samtidig mer brukervennlig ikke blir implementert? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Hei og beklager treg respons! Vi skal definitivt få fikset at m. funker! Takk for alle innspill så langt! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Nå er (omsider) m.-snarveiene på plass! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 m.hw.no fungerer ikke Er det mulig å få en "Diskuter i forumet"-link i artiklene? (IP.Board Pro-skinnet er greit å bruke på iPhone i allefall) Lenke til kommentar
Howard Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 m.hw.no fungerer ikke Fixed! Er det mulig å få en "Diskuter i forumet"-link i artiklene? (IP.Board Pro-skinnet er greit å bruke på iPhone i allefall) Det bør vi ha ja - vi skal se nærmere på det! Lenke til kommentar
wiak Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) http://m.hw.no? mye lettere å skrive Endret 2. oktober 2009 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå