Eggeplommen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hei Jeg skal opp i matte muntlig i morra (fredag 13...) og lurte på om det er noen som har hatt matte muntlig eksamen som kan tipse meg om hva som skjer??? Jeg har fått 48 timer forbredelsestid og temaet mitt er MOPEDEN... Tar også imot tips til oppgaver... Det hadde vært til stor hjelp!!! Karen Endret 12. juni 2008 av Eggeplommen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 du skal kjøre fra... Bodø til Olso, du kjører 50 km/t hvor lang tid bruker du, hvor mye bensin bruker den pr. mil og totalt liter blir..... hvor mye kostet det totalt. vekten på sykkelen, maks vekt, har det noe å si på bensin utgiften hvis mopeden er 100 kg tyngre hvor mange ganger hjulet snurrer rundt hvis du kjører konstant i 50 km/t dette var noe jeg kom på i farta, kommr sikkert på noe mer Lenke til kommentar
Eggeplommen Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 du skal kjøre fra... Bodø til Olso, du kjører 50 km/t hvor lang tid bruker du, hvor mye bensin bruker den pr. mil og totalt liter blir..... hvor mye kostet det totalt.vekten på sykkelen, maks vekt, har det noe å si på bensin utgiften hvis mopeden er 100 kg tyngre hvor mange ganger hjulet snurrer rundt hvis du kjører konstant i 50 km/t dette var noe jeg kom på i farta, kommr sikkert på noe mer Takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå