Gå til innhold

Les Akam.no på mobilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint tilbud. Får man tilbud om en egen spesialtilpasset RSS feed for mobiler på denne siden? Personlig så ser leser jeg alle nettavisene på mobilen (i tillegg til pc-en!) via Opera Mini, men om dette kan bidra til å ytterligere senke datamengden og bedre visningen er det jo flott.

At mulighetene er der for andre deler av Hardware-nettverket er jo fint, men det er ikke akkurat blæstet så veldig for det. Synes det kan reklameres for i mye høyere grad enn til nå. I det minste ha en link et sted på siden hvor det står "Mobil visning" hvor man enten blir videresendt til mobil.akam.no/mobil.hw.no/.. (hvis man ser på vba mobil) eller til en side som gir informasjon om mulighetene (om man leser med vanlig nettleser).

Endret av 8086
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har brukt sidene lenge, fortrekker mobil-tilpassede sider på smartmobilen min, selv om den også viser vanlige sider ganske bra. Mobilsidene er lynkjappe og oversiktlige!!

Savner linker nederst til de andre mobilsidene (hw etc).

Hadde vært nydelig med mobilsider til forumet også, slik at man enkelt kan følge med på sider man kommenterer.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Våre søstersider har for øvrig fått samme mulighet. Både Hardware.no, Amobil.no og Gamer.no kan du nå plassere mobil. foran.

Hehe, dere gir konkurrenten gratis reklame ser jeg? Gamer.no setter sikkert pris på det :wee: Enkelte brudd er vanskeligere å komme over enn andre :p

Forøvrig veldig bra tiltak! Flott å se at nettverket nå også er lett tiljengelig på mobil :) Stå på!

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...