faaeri Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå er mobilversjonen av nettsidene våre klar. Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bra tiltak! Det er vel ikke wap? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan tok dere bildet av mobilen? Lenke til kommentar
8086 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Veldig fint tilbud. Får man tilbud om en egen spesialtilpasset RSS feed for mobiler på denne siden? Personlig så ser leser jeg alle nettavisene på mobilen (i tillegg til pc-en!) via Opera Mini, men om dette kan bidra til å ytterligere senke datamengden og bedre visningen er det jo flott. At mulighetene er der for andre deler av Hardware-nettverket er jo fint, men det er ikke akkurat blæstet så veldig for det. Synes det kan reklameres for i mye høyere grad enn til nå. I det minste ha en link et sted på siden hvor det står "Mobil visning" hvor man enten blir videresendt til mobil.akam.no/mobil.hw.no/.. (hvis man ser på vba mobil) eller til en side som gir informasjon om mulighetene (om man leser med vanlig nettleser). Endret 18. juni 2008 av 8086 Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har brukt sidene lenge, fortrekker mobil-tilpassede sider på smartmobilen min, selv om den også viser vanlige sider ganske bra. Mobilsidene er lynkjappe og oversiktlige!! Savner linker nederst til de andre mobilsidene (hw etc). Hadde vært nydelig med mobilsider til forumet også, slik at man enkelt kan følge med på sider man kommenterer. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 "30. nov 2009 00:00" hehe, bra timing ;D Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Æh, jamen tak for det. Kan dog ikke rigtigt forestille mig at jeg vil bruge det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Våre søstersider har for øvrig fått samme mulighet. Både Hardware.no, Amobil.no og Gamer.no kan du nå plassere mobil. foran. Hehe, dere gir konkurrenten gratis reklame ser jeg? Gamer.no setter sikkert pris på det Enkelte brudd er vanskeligere å komme over enn andre Forøvrig veldig bra tiltak! Flott å se at nettverket nå også er lett tiljengelig på mobil Stå på! Endret 1. januar 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 "30. nov 2009 00:00" hehe, bra timing ;D Styres av publiseringsystemet til tek.no så de har nok ikke sittet å ventet på å trykke på knappen Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke mobil-vennlig versjon av forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg