nassie Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Trenger hjelp til å oversette noe fra norsk til spansk. Håper det er noen hjelpsomme hoder som kan hjelpe meg. Både Dalí og Picasso var veldig opptatt av kubismen, noe som kommer fram tydelig i maleriene deres. I tillegg var begge veldig surrealistiske. Verkene til begge gjenspeiler deres humør og tilstand. For eksempel depresjonstiden til picasso. I tillegg hadde jeg blitt veldig glad om noen vet hvordan disse setningene blir på spansk: 1: Det var et veldig vanskelig spørsmål, la meg tenke litt 2: Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt, kan du omformulere det? 3: Jeg lurte mye på dette selv, men kommer ikke fram til noe svar. Og ja, jeg har muntlig i morgen:P Endret 12. juni 2008 av nassie Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvis det var "Både" du skulle få oversatt, er det Tanto. Lenke til kommentar
nassie Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Hvis det var "Både" du skulle få oversatt, er det Tanto. Hehe:P nei, ble litt feil. Har oppdatert førsteposten nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå