2bb1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Edit: ikke et relevant spørsmål lenger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som kunne gitt meg en tilbakemelding på banansmaken på 90+? Tenkte å kjøpe ilag med en kompis, og han er besatt på banansmak tydligvis. Sjokolader var et ikke-alternativ. Endret 9. januar 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er 90+-proteinet fra Proteinfabrikken det samme som selges hos EJ-shop? Trodde nemlig det kun var EJ-shop som solgte denne. Se her: http://www.proteinbutikken.no/Vareliste.aspx?hkat=1 Og noe annet jeg er nysgjerrig på, er hvorfor "Vitality Line"-proteinet som du ser på samme side er så mye dyrere? Er det mer effektivt..? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 ligner mystisk på de tønnene som ej-shop har.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, og i tillegg over 100kr billigere for en 5kg-tønne hos proteinbutikken Hvis det er et seriøst firma, som sender bestillinger på dagen, så lønner det seg om jeg bestiller fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå