jvc1986 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor kan ikke fikse sånn at Aero i Vista ikke slår seg av hver gang man starter opera? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 - Kan ikke lenger trykke 4 for å minimere faner (her finnes det helt sikkert en annen knapp, men den har jeg ikke funnet ) Joda, bare gå inn i instillinger (crtl + F12) -> avansert -> snarveier og huk av "Bruk enkelttast-snarveier". Anng. det at aero skrues av er nok en kompatiblitets instilling. Høyreklikk på opera snarveien og velg egenskaper -> kompatiblitet og skru av alt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hvorfor kan ikke fikse sånn at Aero i Vista ikke slår seg av hver gang man starter opera? Prøv å skru av spesialeffekter i operas utseendeinnstillinger. Vet ikke om det vil hjelpe, har ikke muligheten til å teste det for øyeblikket (XP). On topic: Er ganske fornøyd med 9.5. Har ikke funnet noe jeg ikke liker enda. Likte ganske godt det nye utseende. En ting jeg misliker med opera generelt, er at alle innstillingene lagres i application data mappen. Stress å måtte gå inn der og ta backup. Samt det at beta versjonene lager en egen mappe, i stedet for å bruke den som bare heter opera. Endret 13. juni 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Opera er nettleseren som jeg alltid har elsket. 9.5 ser veldig bra ut, og virker mye raskere enn tidligere versjoner. Har enda ikke oppdaget noen feil. Jeg likte spesielt godt det nye Native-utseendet. Veldig minimalistisk og flott. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) TheGnome: Tuller du? Det er jo fullt av feil. Overlapp i gloss på tabs-linjen, den aktive "close tab" knappen er for liten og passer ikke inn i designet, navigeringsknapper som har for lav kontrast og ser ut som de bare er slengt inn uten mål og mening osv. osv. Det er rett og slett utrolig sløvt av Opera å levere et slikt design. Det er lov å være kresen Endret 13. juni 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Navigeringsknapper? Jeg bruker kun mousegestures, og har fjernet alt av knapper i nettleseren. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Derfor bruker jeg ikke FireFox. Hele skjermen går til siden. Har bare adresselinje og tabs linje. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sånn som dette, mener du? Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har et problem med opera 9.5. Jeg setter opp eposten på egen fane og viser uleste eposter, hvis jeg da trykker på ulest for å skifte over til utboks, krasjer Opera. Dette gjelder alle valg ift epost og feeds. Bruker Kubuntu 8.04, hvis det har noe betydning Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) @RattleBattle: Menylinjen må vekk. Se lengre bak i tråden for å finne ut hvordan. edit: la til bilde Endret 13. juni 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Navigeringsknapper? Jeg bruker kun mousegestures, og har fjernet alt av knapper i nettleseren. Det gjør jeg også, men poenget er jo at vanlige folk ikke bruker browseren fordi den ikke er pen EDIT: Leif Endret 14. juni 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 En ting jeg misliker med opera generelt, er at alle innstillingene lagres i application data mappen. Stress å måtte gå inn der og ta backup. Samt det at beta versjonene lager en egen mappe, i stedet for å bruke den som bare heter opera. Last ned classic installer og installer for en bruker. Fluesoppen: RattleBattle har fjernet menylinjen... Han har bare de samme knappene på samme linje som adresselinja. Altså like mange linjer som deg. Lenke til kommentar
labrekke Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvor i all verden ble det av mail-kontoene mine?? Får beskjed om at jeg må legge dem til på nytt, og det er umulig å få frem mail-fanen i margen til venstre.. Jeg hadde samme problemet. Les min første post i denne tråden. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er sant, men det ser jo ikke så delikat ut å ha adresselinjen trykt oppi hjørnet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Digi.no spør: Hvilken nettleser foretrekker du? Er det bare meg, eller dominerer Opera den diskusjonen? I så fall er det jo litt merkelig at markedsandelen til Opera er så lav.. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor kan ikke fikse sånn at Aero i Vista ikke slår seg av hver gang man starter opera? Høyreklikk på opera.exe og gå til compability, der alt skal se slik ut: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 "dato velge dropdown tingen" i google analytics fungerer med 9.5 final. Yay. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvordan kan man få notatene til å sorteres i custom rekkefølge (slik det var tidligere med drag and drop) i stedet for alfabetisk som det er blitt nå? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Trykk F4, klikk på notat-ikonet, og "drag & drop". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Det fungerer ikkje her, Lurifaksen, fungerer det hjå deg? Dei er låst til alfabetisk sortering. Endret 14. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå