Marasmus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Opera må definitivt gjøre noe med det designet. Er helt gyselig. Mac-versjonen også. Ser ut som de har satt en amatør i sving. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Du har sikkert klart å blokkere litt for masse i url-filteret ditt. Er fort gjort. Om du er villig, kan du jo fjerne alt innhold i filen og se om det hjelper. (%appdata%\Opera\opera\profile\urlfilter.ini) Eller bare fjerne det fra verktøy > avansert > blokkert innhold Opera må definitivt gjøre noe med det designet. Er helt gyselig. Mac-versjonen også. Ser ut som de har satt en amatør i sving. Hørt om skins? Endret 12. juni 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Arthalion Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Er det noen flere som har problemer med at video, som feks youtube, ikke vil spilles av? Hos meg lar opera meg spilla av nøyaktig 2 sec før videoen stopper. Jeg kan hoppe frem og tilbake, men da klarer den fremdeles bare å spille av 2 nye sec... Noen som veit en løsning? Endret 12. juni 2008 av Arthalion Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Opera må definitivt gjøre noe med det designet. Er helt gyselig. Mac-versjonen også. Ser ut som de har satt en amatør i sving. Hørt om skins? Det har jeg. Det finnes INGEN gode skins til Opera, og jeg tviler på at det vil komme noen med det første. Originalskinnet bør uansett ikke se ut som det er laget av en amatør som nettopp har lært seg photoshop. Jeg bruker for øvrig opera selv og har gjort i det i alle år, så jeg syter bare fordi jeg håper Opera vil skjerpe seg. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Opera må definitivt gjøre noe med det designet. Er helt gyselig. Mac-versjonen også. Ser ut som de har satt en amatør i sving. Hørt om skins? Det har jeg. Det finnes INGEN gode skins til Opera, og jeg tviler på at det vil komme noen med det første. Originalskinnet bør uansett ikke se ut som det er laget av en amatør som nettopp har lært seg photoshop. Jeg bruker for øvrig opera selv og har gjort i det i alle år, så jeg syter bare fordi jeg håper Opera vil skjerpe seg. det første på denne siden ser ut som opera 9 < 9.5 http://my.opera.com/community/customize/skins/ Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det har jeg. Det finnes INGEN gode skins til Opera, og jeg tviler på at det vil komme noen med det første. Originalskinnet bør uansett ikke se ut som det er laget av en amatør som nettopp har lært seg photoshop. Jeg bruker for øvrig opera selv og har gjort i det i alle år, så jeg syter bare fordi jeg håper Opera vil skjerpe seg. Kan si meg enig i at en god del av skinnene til opera er direkte møkk og ser helt grusomme ut, men jeg har et skin som jeg har brukt siden jeg begynte å bruke opera: http://my.opera.com/community/customize/skins/info/?id=742 Har i ettertid sett etter enda bedre skin, men har aldri funnet noen Marina edit: Og anbefaler blått fargeoppsett ^^ Endret 12. juni 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det noen flere som har problemer med at video, som feks youtube, ikke vil spilles av? Hos meg lar opera meg spilla av nøyaktig 2 sec før videoen stopper. Jeg kan hoppe frem og tilbake, men da klarer den fremdeles bare å spille av 2 nye sec... Noen som veit en løsning? Hadde det problemet med forrige versjon (løste seg ved installasjon av 9.5). Prøv å slett hele cache, temp og alle cookies (tools/verktøy -> delete private data). Hvis ikke det fungerer: Lagre bokmerkene dine og eventuelle instillinger og avinstaller og installer nye versjonen. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) shift+f12 og switch til windows native skin, ser bedre ut. forresten kan det lønne seg å oppgradere til flash 10, selv om det er en beta hvirker det på meg som om den er mer stabil. Endret 12. juni 2008 av ilex Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det har jeg. Det finnes INGEN gode skins til Opera, og jeg tviler på at det vil komme noen med det første. Originalskinnet bør uansett ikke se ut som det er laget av en amatør som nettopp har lært seg photoshop. Jeg bruker for øvrig opera selv og har gjort i det i alle år, så jeg syter bare fordi jeg håper Opera vil skjerpe seg. Kan si meg enig i at en god del av skinnene til opera er direkte møkk og ser helt grusomme ut, men jeg har et skin som jeg har brukt siden jeg begynte å bruke opera: http://my.opera.com/community/customize/skins/info/?id=742 Har i ettertid sett etter enda bedre skin, men har aldri funnet noen Marina edit: Og anbefaler blått fargeoppsett ^^ Noe a la det du ser der, som faktisk fungerer og er gjennomført hadde gjort seg: http://my.opera.com/community/customize/skins/info/?id=7699 For OS X i alle fall. For Windows burde de pusset opp det de har fra før. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det visste jeg faktisk ikke at gikk ann. Men tab-størrelsen blir ikke mindre når jeg setter den under 100%, bare større når jeg setter den høyere. Går det ann å minke tab-størrelsen? De er jo gigantiske... Mindre? Tenker vi da bredde eller høyde eller begge deler? Bredden endrer seg illefall litt etter antall tabs, om det er en trøst. Bredden endrer seg ikke sånn som jeg har det: wrap to multiple lines. Også har jeg den på venstre side. Hvis jeg ikke har det så blir tabbene alt for smale. Jeg tenkte på høyden siden den er mye høyere enn i det gamle skinnet. Men nå fant jeg ut at det er mye enklere å endre skinnet selv, enn jeg trodde. Jeg bare åpna skin.ini, og endra padding under [Pagebar Button Skin]. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noe a la det du ser der, som faktisk fungerer og er gjennomført hadde gjort seg: http://my.opera.com/community/customize/skins/info/?id=7699 For OS X i alle fall. For Windows burde de pusset opp det de har fra før. Jeg håper du tuller, fordi det der var drittstygt... Lenke til kommentar
emva Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Et skin som jeg synes er fint er Vista Alternative, bare synd det ikke er gjort noe med det på lenge. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIII.... Nå ligner jo bare Opera på FireFux :thumbdown: Mongoskin.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hva er det som ligner? Jeg syns den ser ganske forskjellig ut... Endret 12. juni 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
akselsm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Og for dem som ikke takler det nye utseendet: http://my.opera.com/community/customize/skins/info/?id=8085 Opera-teamet har vært snille nok til å legge ut det gamle skallet på skin-siden. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Classic skin for nedlasting: http://my.opera.com/community/customize/sk...&rtype=skin Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Har Ubuntu 8.04 selv, og har får jeg "Error: En nyere utgave er allerede installert." Av en eller annet grunn ble Opera "fjernet" fra Legg til/fjern...-menyen når jeg prøvde å installere Opera 9.5 med Opera 9.5 Beta 2 installert. Om andre skulle oppleve det samme er svaret å slette Opera manuelt via terminalen (sudo apt-get remove --purge opera). Må si 9.5 Final var en klar forbedring i forhold til 9.5 Beta 2. Endret 12. juni 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Selv likte jeg denne: http://my.opera.com/community/customize/skins/info/?id=7984 maks browserplass Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Og da var det det nye skinnet mitt. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 noen som vet hvordan få flere "ruter" på hurtigvalget? fikk ikke helt til det som sto tidligere i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå