Sigmund_Freud Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Opera-versjonen som klarte 100/100 på acid3 var en beta-utgave nyere enn 9.5 (sannsynligvis Opera 10). Kan laste den ned her. Nettopp lasta ned til Ubuntu 8.04.Har Ubuntu 8.04 selv, og har får jeg "Error: En nyere utgave er allerede installert." Lenke til kommentar
labrekke Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) For å kunne bruke Z, X, 1, og 2:Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Merk boksen for å bruke einbokstavs-snarvegar. Takk, Torbjørn! Endret 12. juni 2008 av labrekke Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 til haalo, du kan jo bare kopiere over search.ini filen for å ivareta søkeboksene dine ? alle slike ting ligger i profile mappen, speeddial også har brukt 9.50 builds siste mnd, og er veldig førnøyd! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Akkurat som om litt høyt minneforbruk er et problem. Så lenge det er minne ledig så bør det brukes! Digger nyeste versjonen. edit: 9.5 beta versjonene var veldig buggy for meg på feks. facebook. Nyeste versjonen virker perfekt. Endret 12. juni 2008 av Zappy Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 har du en 9.50 beta installert da? avinstaller alt av opera først? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bra build. Alt er generelt kjappere. Likte det nye panelet. Opera er forsatt best, men tror jeg skal prøve FF3 når den kommer. OT: Finnes det notes addon til FF? Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fleire som har problem med at Opera 9.5 (Windows XP SP3) låser seg ved lasting av http://drupal.org/project/Modules/name? Greit nok at sida er ganske stor, men det var ikkje noko problem med 9.27. Tok 10-20 sekundar, men med jamn fart. Her tok det 1 min og 30 sek å åpne den siden, ca. 3 ganger så lang tid som i beta2. Virker som det er andre sider som tar lang tid også. Standard knappene på nettsider i det nye skinnet er for små. Hele teksten vises ikke. Fortsatt noen andre bugs som ikke er fikset. Må si meg litt enig med TLZ. Syns de burde tatt seg bedre tid. tok meg 40 sekunder å laste siden, med 3.5 mbits linje Lenke til kommentar
ratman87 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 kan også legge til at, dersom noen vil ha flere knapper, på speeddial, så er det lett å få til: i profile mappen, speeddial.ini , legg til følgende: Rows=3 Columns=4 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fleire som har problem med at Opera 9.5 (Windows XP SP3) låser seg ved lasting av http://drupal.org/project/Modules/name? Greit nok at sida er ganske stor, men det var ikkje noko problem med 9.27. Tok 10-20 sekundar, men med jamn fart.Null problem her. Tar 10-15 sek med 9.5 og XP SP3. Må si 9.5 er betraktelig raskere en 9.27. En nytelse å navigere rundt på diskusjon.no Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Likte denne builden. virker mer responsiv også funker facebook. Lenke til kommentar
Beemer-M5 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei jeg får ikke forum sider til å fungere i opera frx som denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no For å komme inn på denne må jeg bruke explorer. Har aldri kunnet komme inn på div forum tråder med opera.Dette skriver jeg med explorer. Noen som har et tips. Alt blir ikke blankt alt som står på toppen er fremme sånn som hjelpe linjene og frem og tilbake knappen søke boksen etc Mvh Beemer-M5 Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Syns det nye utseende passet bra i OS X Leopard i hvertfall. Mulig det ser litt harry ut på Windows... Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fleire som har problem med at Opera 9.5 (Windows XP SP3) låser seg ved lasting av http://drupal.org/project/Modules/name? Greit nok at sida er ganske stor, men det var ikkje noko problem med 9.27. Tok 10-20 sekundar, men med jamn fart. takk då . skjedde her også når jeg trykkte på linken Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bare hos meg sist brukte adresser i adressefeltet ikke blir oppdatert? Altså de står i samme rekkefølge hele tiden. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bare hos meg sist brukte adresser i adressefeltet ikke blir oppdatert? Altså de står i samme rekkefølge hele tiden. er slik her også (win xp sp3) Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det skal vel ikke være sånn? (Har XP SP2) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 kan også legge til at, dersom noen vil ha flere knapper, på speeddial, så er det lett å få til: i profile mappen, speeddial.ini , legg til følgende: Rows=3 Columns=4 Fantastisk! Dagens tips for mitt vedkommende (var akkurat 3 sider jeg savnet på speeddial) Passer perfekt for widescreen-skjemer. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan får jeg tabbene til å wrappe til flere linjer istedet for at alle samles på en linje? Har satt på "wrap to multiple lines" under apperance --> toolbars for den aktuelle verktøylinjen, men de trøkkes fortsatt sammen på èn linje. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Syns det nye utseende passet bra i OS X Leopard i hvertfall. Mulig det ser litt harry ut på Windows... Er vel et annet skin for OS X enn for Windows? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det visste jeg faktisk ikke at gikk ann. Men tab-størrelsen blir ikke mindre når jeg setter den under 100%, bare større når jeg setter den høyere. Går det ann å minke tab-størrelsen? De er jo gigantiske... Mindre? Tenker vi da bredde eller høyde eller begge deler? Bredden endrer seg illefall litt etter antall tabs, om det er en trøst. Hei jeg får ikke forum sider til å fungere i opera frx som denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.noFor å komme inn på denne må jeg bruke explorer. Har aldri kunnet komme inn på div forum tråder med opera.Dette skriver jeg med explorer. Noen som har et tips. Alt blir ikke blankt alt som står på toppen er fremme sånn som hjelpe linjene og frem og tilbake knappen søke boksen etc Du har sikkert klart å blokkere litt for masse i url-filteret ditt. Er fort gjort. Om du er villig, kan du jo fjerne alt innhold i filen og se om det hjelper. (%appdata%\Opera\opera\profile\urlfilter.ini) Endret 12. juni 2008 av qualbeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå