RBW Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Norske Opera Software lanserer nå en oppdatert versjon av sin nettleser. Les mer Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Men baaah. De har bytta til mongoskin jooo. Og ikke er det gamle skinnet tilgjengelig heller. Kunbutu 8.04... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Grr, hvorfor må de legge til masse søk på hver versjon? Nå må jeg fikse på alle søkeboksene mine. Det tar meg bare 5 minutter, men av en eller annen grunn irriterer det meg utrolig mye. EDIT: Men baaah. De har bytta til mongoskin jooo. Og ikke er det gamle skinnet tilgjengelig heller. Kunbutu 8.04...Ok, det var ekstremt stygt, jeg la ikke merke til det, da jeg bruker dette temaet. Endret 12. juni 2008 av haalo Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Oppgraderte nå, litt for fancy utseende men merker en stor forskjell i ytelsen ved mange faner! Sitter på en lapshittop fra begynnelsen av dette århundre Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bedre ytelse? Takk haalo, du reddet meg der. Var rett før jeg var tilbake på beta2, haha. Og den var veldig lite responsiv her hos meg, men var dessverre den eneste versjonen som fungerte godt med flashplayer10beta. Flash er jo somkjent en utfordring på Linux... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) *Skrevet med Build 2042 Skiftet til Lix-1.5 "drakt" med en gang. Endret 12. juni 2008 av Spetsnaz Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Denne må prøves ut ja. Anbefaler alle å prøve ut både Opera og Firefox og bruke den som passer de best, det er fornuftig. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skulle ikke denne builden ta 100/100 i Acid3 testen ? Får bare 83/100 på en fresh install med alt default. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skinnet var vel ikke allverdens, så sånn til å begynne med synes jeg det var en smule stygt, men det er vel bare en overgang. Ytelsen er iallefall forbedret og det er jo ikke så dumt. Opera fan er jeg iallefall Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Får 83 på Acid3 jeg også. Sammenlignet med referansen later det til det at fargene på boks 1,2,4,5 som er problemet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Sjekk ut Opera-tråden for flere artikler angående Opera 9.5 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ok, det var ekstremt stygt, jeg la ikke merke til det, da jeg bruker dette temaet. Takk for link til skin! Med en liten 13" skjerm er det bra med plassbesparelser! For øvrig liker jeg den nye operaen, virker kvikkere og synkingen høres bra ut! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 For første gang på 5 måneder så kan jeg surfe uten at Opera kræsjer hvert 15 minutt. Alltid gått mellom Opera og Firefox, ettersom Operas bokmerkesnarveier er gull verdt mens Firefox var stabil når Opera kræsja. Nå er det tilbake til Opera i fulltid! Og supert design også, likte det. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dette er bra. Machintosh-skinnet som følger med OS X-versjonen er mye bedre enn opera-standard-skinnet. Noen som greier finne ut hvordan jeg toner ned fargene? Kunne ønska meg noe lysere gråfarge i den personlige verktøylinja.. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nei, det var visst kun en intern utvilker-build som fikk 100 av 100 på acid3-testen (men i tillegg til å få 100% treff, krever acid3-testen at javascriptet fullføres hurtig, og der var uansett ikke Opera bra nok). Selv har jeg etter en ukes tid blitt ganske glad i det nye skinnet. Var veldig kritisk i starten, men med litt tilvenning ser jeg absolutt potenisale Ang. søkefelt; det er ingenting som hindrer en i å ta vare på gamle instillinger.. Under %appdata%\Opera\opera\profile ligger det en fil som heter search.ini som inneholder alle søkeinstillinger. Riktignok ligger det også en sånn fil under %programfiles%\Opera på min pc, men det tror jeg kommer av mange installasjoner, reinstallasjoner og generelt rot.. På tide med en clean install! Anbefaler folk å bruke Opera Link som syncer bokmerker, speeddial og annet mellom ulike Opera-installasjoner. Også Opera Mini og Opera Mobile støtter denne funksjonaliteten Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Endelig en ny versjon Har hatt problemer med at den forrige kræsjet. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne den linjen som er nederst på skjerm? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Designet var fint det, men hvor har det blitt av verktøy linja til venstre ? Synes den er veldig bra å ha. Endret 12. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Endelig en ny versjon Har hatt problemer med at den forrige kræsjet. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne den linjen som er nederst på skjerm? Høyreklikk -> Tilpass . Endret 12. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Designet var fint det, men hvor har det blitt av verktøy linja til venstre ? Synes den er veldig bra å ha. Du må trykke det fram; Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 KnewtFan: Panelet til venstre åpnes/lukkes med F4. Forøvrig kan du høyreklikke på tab-baren og velge customize der, så gå til paneler for å sette innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå