griped Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei, jeg har handlet et slikt Ip kamera. jeg installerte div. prog. og inne i en av de programmene jeg insatllerte får jeg opp et bilde der det funker ette rjeg har fulgt guiden som følger med. men jeg får det ikke til å funke i msn. hva er galt? Lenke til kommentar
griped Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 dette var vist vanskelig. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Problemer med MSN skyldes trolig manglende åpning av porter. Helst bør man bruke UPNP i router/routermodem og PC for å være sikker på at det skal fungere. Lenke til kommentar
griped Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Problemer med MSN skyldes trolig manglende åpning av porter.Helst bør man bruke UPNP i router/routermodem og PC for å være sikker på at det skal fungere. kan du forklare litt næremere for en som ikke kan SÅ mye om data? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 UPNP er automatisk portåpning. Denne funksjonen finnes i MSN (WLM), nyere Windows og de fleste routere. Du må logge inn på router eller routermodem og aktivisere funksjonen. Du må også aktivere den i Windows. Bruk Windows hjelp for å finne ut hvordan den aktiveres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå