Justtried Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal ha foredrag om imperialismen i morra og derfor er Afrika veldig aktuelt. Jeg har lagd ferdig en powerpoint presentasjon på vel 9 lysark. Det jeg lurer på er om det er mulig å ha et lite bilde nederst i venstre/høyre hjørne som blir stort hvis du trykker på det. Og hvis du trykker på det når det er stort, går det tilbake til et lite bilde igjen nederst i hjørnet. Meningen er at jeg kan ha et bilde over Afrika på alle lysarkene, og ved bare å klikke på et lite ikon nederst i hjørnet kommer bildet opp, og ved et enkelt klikk - går bildet tilbake til det lille ikonet. Har prøvd med funksjoner som "egendefinert animasjon" og "handlingsinnstillinger" men får det ikke til. Litt vanskelig å forklare men håper noen skjønte og har en forklaring.. Takk (: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå er vel fremvisningen over, men dette går helt helt fint an ved hjelp av hyperkoblinger i PP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå