Erixxn Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fy faen så jævlig genialt. De kan ikke være seriøse, altså. traileren, de visste de skulle bli tatt. Jeg skal kjøpe spillet, lover. maken til genial markedsføring, de fortjener det ^^, Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Aner jeg kultstatus i overskuelig framtid? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Aner jeg kultstatus i overskuelig framtid? Fullverdig samleobjekt. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hehe... Synes det er litt morsomt at noen beskyldes for å klippe og lime fra Oblivion... Er det ikke sånn spillet er bygget opp da? Men ok, Beteshda hadde vel forhåpentligvis rettighetene til materialet de brukte i spillet. Endret 14. juni 2008 av Visjoner Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Omtrent 90% av alle rollespill er klipping og liming fra Tolkien da.. Orc og elfs er et eksempel.. Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Svært så mange som tok dette seriøst da? Har vanskelig for å tro at utviklerne er så tjukke i huet at de ikke forventet dette. Det er jo åpenbart at det ikke er et forsøk på et seriøst spill, noe annet ville vært tragisk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det ligger noe i det!.. Men de så ut som noen wannabes med litt for stor altitude! Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Svært så mange som tok dette seriøst da? Har vanskelig for å tro at utviklerne er så tjukke i huet at de ikke forventet dette. Det er jo åpenbart at det ikke er et forsøk på et seriøst spill, noe annet ville vært tragisk. Spillet er til salgs i butikker, det gjør det til et seriøst spill uansett kvalitet. Hadde det vært fritt nedlastbart på en netside tror jeg ingen ville lage mye bråk. De hadde kansje fått besjed om å fjerne det men det er ikke sikkert, tror ikke bakgrunnene hadde vært problemet da, men at det har stjålet video snutter og musikk fra filmer og spill. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Aner jeg kultstatus i overskuelig framtid? Fullverdig samleobjekt. Noen som vet hvor det kan kjøpes? Tror prisen på en kopi kan bli ganske høy, det trekkes fra markedet nå rundt omkring. De har kopiert fra rundt 15 spill og filmer. Må finne noen som har det på lager og som er trege av seg. Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Omtrent 90% av alle rollespill er klipping og liming fra Tolkien da.. Orc og elfs er et eksempel.. Orc-er har i all hovudsak opphav hos Tolkien. Det samme gjelder ikkje for Alvene (men han har nok utan tvil vore med på å popularisert dei). Endret 15. juni 2008 av Quijote Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som vet hvor det kan kjøpes? De har det på lydogbildeshop.no, men det er ganske dyrt,339 kr. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Haha, SØKKERS! Men, minner jo litt om konseptet til Scary Movie og anna mig. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Limbo går nok en lys tid i møte. All PR er god PR eh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg