EmmJay Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Majestic Studios beskyldes for klipping og liming fra en rekke kjente spill, deriblant The Elder Scrolls: Oblivion. Les mer Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 jeg satt med smaken av å ha sett ting før. hehe jeg ler. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 "Utvikleren" er jo 3 gamle dudes som møttes på en pub Kort intervju med en av de: http://www.kentmessenger.co.uk/paper/defau...mp;searchpage=1 Men genialt at de har klippet å limt våpen, hele baner, menyer, personer og alt annet fra MANGE forskjellige spill Er vel påvist at det er minst 10 spill så langt xD Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ouch, joda det der er litt VELL mye kopiering. En god del klassike trademarks med modellene de har brukt der, som for eksempel den som står i hylla der bak som brukes i Alkemi i Oblivion bærer sterkt preg av å være kopi... Tror nok at om du importerer den i ett 3D program så ligned dem EKSTREMT. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Dette er rett og slett extremt :!: Her er flere bilder fra spill de har kopiert. LINK 1, LINK 2 Endret 12. juni 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trodde de at ingen kom til å legge merke til det? O_o Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Haha, se på det bildet som er tatt fra Oblivion da. Bildet på veggen er jo det eksakt samme jo! Edit: Ser ut som at de har stjælt både 3d-modeller OG textures jo! Holy crap.. Endret 12. juni 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De er tragiske som bare det. De har hermet etter alle, men spillet slår ikke engang halve Oblivion. Også disse menneskene som lager spillet har sikkert årets fantasi også. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Spillet er 2D, så de har ikke tatt noen 3D modeller. De har bare tatt screenshots av eksisterende spill og photoshoppet dem inn. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Herremin, se på de dårlige animasjonene! Dette er noe av det dårligste jeg har sett, noensinne! Herrejemini. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dei kan no UMOGLEG ha rekna med at det ikkje ville bli oppdaga? Det var ikkje akkurat lavt profilerte spel dei stal frå. Og ikkje spesielt subtil kopiering heller. Kay Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hehehe! De har brukt Glow på stearinlysene. Første året på 3d brukte samtlige av oss glow, flare etc så det susa. Ved presentasjon av diverse arbeider, da inkludert rundt 1 million diverse glow-effekter, flare, eclipses etc så var det ikke så kult lengre. Disse gutta har tydeligvis ikke fått det med seg. Lenke til kommentar
easthill- Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trailer: http://www.gametrailers.com/player/34863.html Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Glow var kult i fire uker, men når det ble brukt konstant som du sier blir det bare fortiden. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Coveret blir sikkert slikt også. Men, de blir sikkert saksøkt for flere millioner? De har tatt fra noen av de største innen spillbransjen. Lenke til kommentar
firewarrior Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 At det går ann de kødder seriøst med yndligsspillet mitt the elder scrolls oblivion hadde jeg sett de stygge tyvane der hadde æ slått de ingen kødder med Bethesda de må jo ha forferdelig dårlig fantasy hvis de må herme etter andre utviklere håper Bethesda vinner og de stygge tyvane havner i fengsel P.S det var min mening Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Smart måte å skaffe seg litt gratis annonsering på.... kanskje Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Håper de blir saksøkt og dømt til å aldri røre et underholdningsmedium igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg